Kan ju iofs vara däckpasta, men det kan man ju torka av innan man tar sina fantastiska annonsbilder!Och hur har man lyckats förstöra en fälg så på ett däckbyte?
Arvgods?Säljaren "Vet inget mer om den än dessa uppgifter" - så han väljer att sätta ett pris som är ungefär dubbelt upp mot vad den borde vara värd.
Men tummen upp för bra bilder i alla fall!
Nog rättstavning som slagit fel men man kan ju undra varför så många inte korrekturläser sina inlägg/annonser. Jag föredrar nog den första både utseende och prismässigt ?Har lite dålgi koll, men det ser väl helt sansat ut...
Men pengarna är superduktiga?
Och här har du en annan FZR600:
View attachment 488802
View attachment 488803
Annonstiteln "Motorcykel" lär ju iaf ändå inte trigga några filter hos någon som faktiskt vet nåt om motorcyklar och letar efter en att köpa, så priset kan ju vara rätt för målgruppen som nås?Säljaren "Vet inget mer om den än dessa uppgifter" - så han väljer att sätta ett pris som är ungefär dubbelt upp mot vad den borde vara värd.
Vet man ingenting, så vet man ju inte vad den är värd heller?Säljaren "Vet inget mer om den än dessa uppgifter" - så han väljer att sätta ett pris som är ungefär dubbelt upp mot vad den borde vara värd.
Men hur hjärndöd han än framhäver sig själv så är det knappast den som är felet.Hitta felet, zooma in på bensinslangen ?
Hitta felet, zooma in på bensinslangen ?
MEN!! Det sitter clips nästan överallt på slangen that’s count for something right?...och vänt inline-filtret fel.
MEN!! Det sitter clips nästan överallt på slangen that’s count for something right?
Vet man ingenting, så vet man ju inte vad den är värd heller?
Plockar de bort en nolla så kan jag stöpsla släpet...
Intressant teori! Jag försökte söka på numret i annonsen men fick ingen träff.Blocketkontot heter Mattias_eva, men det känns mer som om Eva agerar på egen hand och Mattias hamnat utanför bilden snabbare än han själv räknat med.
Det är smidigare att kolla ägaren via regplåten isf, och sedan slå upp personen på valfri stalkersidaIntressant teori! Jag försökte söka på numret i annonsen men fick ingen träff.
Prova söka med Swish, det verkar vara en Mattias i alla fall.Intressant teori! Jag försökte söka på numret i annonsen men fick ingen träff.
Jag har numret, pm:a om du vill ha det, alltså inte det i annonsen.Intressant teori! Jag försökte söka på numret i annonsen men fick ingen träff.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|