smilfinken
Gudomlig sporthojare
Lär ju bli att skynda sig bara innan nån samlare bjuder över. De där är väldigt eftertraktade i vissa exklusiva samlarkretsar.Men.....ändå.....!!!!
Lär ju bli att skynda sig bara innan nån samlare bjuder över. De där är väldigt eftertraktade i vissa exklusiva samlarkretsar.Men.....ändå.....!!!!
Jag vet inte om kameramannen har lyckats hitta de mest smickrande vinklarna eller om det är de subtila ändringarna, men jag liksom... typ... gillar denna...!Men.....ändå.....!!!!
@Tammer - knip den här!
Ett "färdigt koncept" i till synes bra skick, med oerhört få mil.
Ja, priset är astronomiskt högt, långt över din budget, och avståndet är långt bortom din komfortzon.
Men med lite extern hjälp så tror jag att du kan bli en lycklig ägare:
View attachment 490394
Jag tror faktiskt det är fotona som säljer den, inga sneda horisonter och garage eller obeskurna vrak i bakgrunden.Jag vet inte om kameramannen har lyckats hitta de mest smickrande vinklarna eller om det är de subtila ändringarna, men jag liksom... typ... gillar denna...!
Hojen i sig ser väl bra ut, och någorlunda vettig prislapp. Men jag fattar inte, vem har kommit på att det är "snyggt" med sidomonterad nummerskylt? Det är ju bara korkat, den får ju nästan markkontakt bara av att stå med stödet ner. Eller börjar jag bara passera bäst-före datum.Jag tror faktiskt det är fotona som säljer den, inga sneda horisonter och garage eller obeskurna vrak i bakgrunden.
Jag hade det på en av mina hojar i ett par år. Det sämsta (om man bortser från utseendet, vilket är subjektivt) är att skylten gärna slog i och skrapade upp hälsenan varje gång man skulle rulla ut hojen ur garaget. Ont som i helv1e!Hojen i sig ser väl bra ut, och någorlunda vettig prislapp. Men jag fattar inte, vem har kommit på att det är "snyggt" med sidomonterad nummerskylt? Det är ju bara korkat, den får ju nästan markkontakt bara av att stå med stödet ner. Eller börjar jag bara passera bäst-före datum.
View attachment 490403
Näe, det var dom riktiga kinesmopparna tror jagVar det inte dom som hade en låtsascylinder?
Väldigt underlig historik på fordonenView attachment 490417
View attachment 490418
View attachment 490419
Ibland får jag bara inte ihop det. Någon har ju verkligen tryckt hejvilt på alla tangenter när det skulle läggas in modellår.
Samlingen i sig, som finns på https://units.se/auction/5980/mc-samling-fran-personlig-konkurs är lite intressant. Fina Ducatis, men så mycket rost och saknade nycklar och annat.
Googlade och Viragon har tydligen en fejkad bakre krök, men en äkta cylinder. Mystiskt. Men ja jag såg faktiskt en äkta bakre fejkcylinder på en 125 kinatwin för 10-15 år sen!Näe, det var dom riktiga kinesmopparna tror jag
Synd i så fall. Det vore grymt med typ två moppe motorer på 50cc i 45 graders vinkel...Googlade och Viragon har tydligen en fejkad bakre krök, men en äkta cylinder. Mystiskt. Men ja jag såg faktiskt en äkta bakre fejkcylinder på en 125 kinatwin för 10-15 år sen!
Hur funkar det? Den har två burkar i V-form o måste väl då ha två separata grenrör??? Har du någon bild?Googlade och Viragon har tydligen en fejkad bakre krök, men en äkta cylinder. Mystiskt. Men ja jag såg faktiskt en äkta bakre fejkcylinder på en 125 kinatwin för 10-15 år sen!
Hittade ingen bra bild men den synliga kröken är inte ansluten till cylindern, finns ngn dold liten krök som ringlar sig ner nånstans.Hur funkar det? Den har två burkar i V-form o måste väl då ha två separata grenrör??? Har du någon bild?
Skumt - känns som ett onödigt rör om man ändå har ett äktaHittade ingen bra bild men den synliga kröken är inte ansluten till cylindern, finns ngn dold liten krök som ringlar sig ner nånstans.
Väldigt underlig historik på fordonen
Firebladen - hur f-n får man ihop 1000 mil på 20 dagar på en obessad hoj? (svaret är givetvis att instrumentet är bytt, men ändå)View attachment 490421
748R - besiktigad 2005, avställd 8 år senare. Kört obesiktigat? Visst, det går det också
View attachment 490424
Länk?Stoppie-Nix™
Billigaste bromskraftsreduceraren på Blocket: enkel att montera, syns knappt och ger dig den trygghet du behöver för att undvika pinsamma rundslagningar vid rödljus längs stadens boulevarder.
Finns i genomfärgad svart och opaliserad vitt. Beställ ett set om 150 st redan idag för endast 899.- Gratis frakt om du registrerar dig för vårt nyhetsbrev!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|