Dagens Blocket! (mc-relaterat)

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Ha ha, ganska oanvändbar i praktiken.
Men.....den är ju i alla fall färdig, och fungerande.
Om alla indikeringslampor i instrumentet fungerar, då är det bara "hatten av".
Här ges ingen jävla hatt av, ser ju helt vrickat ut med styrmonterat lyse OCH i kåpan. Fast imponerande att det ens lyser?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Här ges ingen jävla hatt av, ser ju helt vrickat ut med styrmonterat lyse OCH i kåpan. Fast imponerande att det ens lyser?

Det är inte direkt ovanligt på fyrhjulingar, farsan har haft ett par Polaris med det lysarrangemanget, jag tror det är mest på skogsfyrhjulingar där det kan vara bra att kunna svänga och lysa åt sidorna för att hitta ett alternativt spår
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Det är inte direkt ovanligt på fyrhjulingar, farsan har haft ett par Polaris med det lysarrangemanget, jag tror det är mest på skogsfyrhjulingar där det kan vara bra att kunna svänga och lysa åt sidorna för att hitta ett alternativt spår
Och snyggt också??
 

Grandell

Inte alltid sist
Gick med
30 Nov 2005
Ort
Gisslarbo
Hoj
Drixton, Husaberg, TZ, RS, P&M, Bakker, Moto Martin, Bimota, Harris, ISR, Puch, Rickman, SRM, Rudge, Sexoped mm

checkster

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Helst Yamaha , men öppen för det mesta
"världens näst snabbaste naken hoj för 20-15 år sedan"
Falsk marknadsföring.... En Honda X-11 hade 257 km/h som toppfart och det fanns ganska många hojar 2002 som gjorde mera än så.

Med kåpor fanns det snabbare sporthojar , men rena nakenhojar kommer jag inte på så många , Yamaha hade XJR1300 då , Kawasaki ZRX1200 , Suzuki GSX1400 , dom var ju alla oljekylda , Hondan är enda jag kommer på som hade en naken vätskekyld , den är ju ändå baserad på CB1100rr Blackbird som blev den snabbaste produktionshojen när den kom 1996.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Jag förvånas ofta på annonser som har mer att önska... En enda bild i denna annons som verkligen har mer att önska i mitt tycke ?

View attachment 490272
Ändå ambitiöst att plocka av ljuddämparna så man ser bucklan. Resten är ju pedantskött. Vad mer behöver du veta?!
Alternativt är personen ingen fena på den här tekniken med att lägga upp bilder, lite som jag...
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Ändå ambitiöst att plocka av ljuddämparna så man ser bucklan. Resten är ju pedantskött. Vad mer behöver du veta?!
Alternativt är personen ingen fena på den här tekniken med att lägga upp bilder, lite som jag...
Jag vill veta färgen på hojen. Men dom kanske kom enbart i en kulör? ?
 

notrightrider

Percussive maintenance engineer
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Det är inte direkt ovanligt på fyrhjulingar, farsan har haft ett par Polaris med det lysarrangemanget, jag tror det är mest på skogsfyrhjulingar där det kan vara bra att kunna svänga och lysa åt sidorna för att hitta ett alternativt spår


Så länge det går att vrida på styret...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top