Jag gillar inte hans övre stötdämparfästen och jag föraktar hans oförmåga att korta gaffelbenDen här har ju ont i ryggen, så han säljer också sin pärla (OBS - sänkt pris):
View attachment 491218
Insuget ser farligt ut, för den med hängpung!Den här har ju ont i ryggen, så han säljer också sin pärla (OBS - sänkt pris):
View attachment 491218
Har man hängpung får man köra damsadel.Insuget ser farligt ut, för den med hängpung!
Jag tror faktist att det är den största anledningen till att han säljer.Insuget ser farligt ut, för den med hängpung!
Jag bor närmare Strängnäs än Stockholm men ingen frågar om jag bor i Strängnäs..."...Strängnäs utanför Stockholm" minsann.
Själv bor jag i Örebro, också utanför Stockholm.
Insuget ser farligt ut, för den med hängpung!
Är det därför man inte ska köra naket?Jag tror faktist att det är den största anledningen till att han säljer.
Folk kör ju HD utan fjädring jorden runt, så ryggen klarar allt.
Men att få in bollarna i det där insuget - inte kul!
Om det stämmer så har väl tillverkaren sålt en T-tröja med bild på den eller?Vänta, vänta, vi är väl inte klara med Plastgrisen än? Turbon och Eurosporten är nämligen utrustade med jordklotets snyggaste instrumentering!
View attachment 491137
Haha nja, tror inte Honda vet om det själva ens...Om det stämmer så har väl tillverkaren sålt en T-tröja med bild på den eller?
Väntar med spänning!
Haha nja, tror inte Honda vet om det själva ens...
Men plötsligt känner jag en svag doft av "Snyggaste instrumenteringen-tråden!" Måste ju finnas ett uppdämt behov av en sån här inne, visst?
Haha nja, tror inte Honda vet om det själva ens...
Men plötsligt känner jag en svag doft av "Snyggaste instrumenteringen-tråden!" Måste ju finnas ett uppdämt behov av en sån här inne, visst?
Denna, antar jagVarsågod!
Det var ju inte länge sedan någon startade en tråd med frågan om inte just hans hoj hade världens bästa instrumentering. Men det tråden hittar jag inte nu.
Men ska det bara o-ironiskt vara en tråd med snygga instrumenteringar? Då blir det ju typ 2 st Ducati och nån RC30 och sen är det över. FULA instrumenteringstråden har ju betydligt större potentialHaha nja, tror inte Honda vet om det själva ens...
Hans halvribba borde lagt sig vid det här laget kan man tyckaDenna, antar jag
Har MV Agusta bästa displayen!?
Lägger upp den här tråden för att jag tycker detta faktum flugit helt under radarn hos mc-folk och nyhetsbevakning jag stött på. Nu har jag inte gjort någon teknisk djupdykning, men jag tycker att min MV Agusta display spöar skiten ur det jag jämför med. Vilket i sig är helt orimligt. En...www.sporthoj.com
Hastighetsmätare är dock.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |