Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Dom kanske försvann i konkursen
Jag tänkte att det kanske var Patrik som hade turen att köpa vinstlotten.
Dom kanske försvann i konkursen
De som köpte lotter kan nog se sig som blåsta med andra ord ?Spökgösta säljer sin turbobusa, om någon bryr sig:
View attachment 493673
De som köpte lotter kan nog se sig som blåsta med andra ord ?
Spökgösta säljer sin turbobusa, om någon bryr sig:
View attachment 493673
Kanske inte så mycket att fundera på. Hans grabb har ju en dyr hobby och det har kostat på med med deras firma och införskaffade av utrustning. Senast jag snackade med han hade han i alla fall en förhoppning till 2024 slå världsrekordet på bakhjulsåka med en annan hoj som ska fixas.Man kan fundera.
Har hans Youtubekanal givit så mycket stålars att han skall nysatsa på att flänga fram mellan bilar som om han vore fjortiz?
Eller har han äntligen fattat att det är dags att lägga ner...?
Och, var dyker han upp härnäst?
Han passar profilen för att bli en utmärkt* ponnypappa.
Eller är det kanske flyget som behöver höja garden? UL har väldigt låg instegströskel. "Ghost Rider - snart i trädtoppshöjd i DIN närhet."
* "Utmärkt ponnypappa" betyder något annat än man kanske först tror...
Mellandagsrea på en blivande klassiker (med tanke på generationsförskjutningen).
View attachment 493683
Vad var det för fel på den apropå att den var så billig? Den är alltså såld nuMellandagsrea på en blivande klassiker (med tanke på generationsförskjutningen).
View attachment 493683
Jag kontaktade säljaren igår med samma fråga men fick inget svar, och nu är den borta. Hade nog klippt den själv annars.Vad var det för fel på den apropå att den var så billig? Den är alltså såld nu
En bekant hann köpa denna och swishade handpenning, det fanns dock en anledning till varför den var så billig, det var lite strul med ramnummer, det kom dock fram först när jag skulle hämta den åt min kompis, så det blev ingen affär och pengarna swishades tillbaka ?
Sånt skadar ju inte att nämna i annonsen tycker man.En bekant hann köpa denna och swishade handpenning, det fanns dock en anledning till varför den var så billig, det var lite strul med ramnummer, det kom dock fram först när jag skulle hämta den åt min kompis, så det blev ingen affär och pengarna swishades tillbaka ?
Det skadar försäljningen helt klart! På kort sikt iafSånt skadar ju inte att nämna i annonsen tycker man.
Nej, jag hade lackat som fan om jag hade åkt en bit och så får jag reda på det där...Sånt skadar ju inte att nämna i annonsen tycker man.
Men vilken sjujäkla stugmoppe den hade blivit!En bekant hann köpa denna och swishade handpenning, det fanns dock en anledning till varför den var så billig, det var lite strul med ramnummer, det kom dock fram först när jag skulle hämta den åt min kompis, så det blev ingen affär och pengarna swishades tillbaka ?
Ja , han började att fundera på att bygga nåt vinterfordon eller go-cart av den, jag hade också den tanken en stund och sen fick jag upp en bild av min fru är i hjärnan där hon viftar med armarna i luften i garaget och undrar vad allt är nödvändigt tillDen kommer snart ut igen, då kan man betala det man tycker delarna är värda
'tur att den var långt bort (jag behöver inte en hoj till).Mellandagsrea på en blivande klassiker (med tanke på generationsförskjutningen).
View attachment 493683
Varför inte då?(jag behöver inte en hoj till).
Ja det kliade faktiskt i fingrarna ?'tur att den var långt bort (jag behöver inte en hoj till).
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|