gfra
Medlem
På tal om Katana: https://www.nettimoto.com/suzuki/gsx/3013858
Kawan måste väl ändå falla hårt i allt utom produktplaceringen från 80 talet? Väl?What would Jesus Cruise ride?
Det räknas inte då släpvagnen inte räknas som fordon, enligt Transportstyrelsen då jag kollade upp det. Har också en gammal vagn ?Trettio år eller äldre står det längst ner?
Tror min släpkärra är från - 87?
Kawan måste väl ändå falla hårt i allt utom produktplaceringen från 80 talet? Väl?
Kawasaki har alltid varit duktiga på att skapa buzz kring sina grejer.
Däremot märkligt kompetent i en helt egen klass: Sub-liter GT-tourer.
Förresten du utelämnar HELT klasshjälten i frågan, bemödar den inte ens med en passningKawasaki har alltid varit duktiga på att skapa buzz kring sina grejer.
Jag tittade åt ett helt annat håll och på andra hojar när den kom - men det gick inte att missa att den kom.
När jag sedan väl körde en, säkert 10 år efter premiären, förvånades jag över hur civiliserad den var.
Nästan lite tråkig. Jag var imponerad över hur väl kåpan fungerade - tex i jämförelse med CB 900 F2.
Ja, och när jag tankade, där det visade sig att 17-literstanken (på utsidan) rymde typ 22 liter på insidan.
Snyggt jobbat!
En viktig hoj för Kawasaki, som laddade hojen med massa ny teknik. Ett statement för vad dom var kapabla till.
Men kanske inte den sporthoj kunderna intalade sig att den var. Däremot märkligt kompetent i en helt egen klass: Sub-liter GT-tourer. En klass ingen visste fanns, och absolut inget Kawasaki själva gjorde anspråk på.
Placerar man Gpz 900 R i det facket så briljerar den. Helt utan konkurrens. Av naturliga skäl.
Förresten du utelämnar HELT klasshjälten i frågan, bemödar den inte ens med en passning
Jag tycker ändå att den ser ut som att man försökt bygga ett rymdskepp på två hjul. De "futuristiska" linjerna skänker ingen harmoni till skapelsen.View attachment 494822
Jag tillhör de som gillar Katanan...
Minns när dom kom. Var två läger vad det tycktes om dom. Jag tyckte då dom var apfula men har idag ändrat uppfattning. Lära gamla hundar sitta? Gillade inte punk heller när det kom och ändrat mig på äldre dar där också. Lär nog aldrig bli så gammal att jag hinner ändra mig om genren "rap"... ?View attachment 494822
Jag tillhör de som gillar Katanan...
Samma pris, samma år ( nästan ) Vilken skulle du välja?
Jag tror vi har olika syn på motorcyklar!Jag tycker ändå att den ser ut som att man försökt bygga ett rymdskepp på två hjul. De "futuristiska" linjerna skänker ingen harmoni till skapelsen.
Jag gillade punken och Katanan från början.Minns när dom kom. Var två läger vad det tycktes om dom. Jag tyckte då dom var apfula men har idag ändrat uppfattning. Lära gamla hundar sitta? Gillade inte punk heller när det kom och ändrat mig på äldre dar där också. Lär nog aldrig bli så gammal att jag hinner ändra mig om genren "rap"... ?
Jag gillade inte dig från början men ändrat mig med råge efter att ha träffat dig några gånger nu ??View attachment 494848
View attachment 494849
Jag tror vi har olika syn på motorcyklar!
Jag gillade punken och Katanan från början.
Jag gillade dig från början men så har jag många dåliga sidor också!Jag gillade inte dig från början men ändrat mig med råge efter att ha träffat dig några gånger nu ??
Ja han var inte blyg. Högt kilopris på dom där
Lite speciell person antagligen. Undrar om han äger flipperspelen i bakgrunden också?Ja han var inte blyg. Högt kilopris på dom där
Lite speciell person antagligen. Undrar om han äger flipperspelen i bakgrunden också?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|