L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Japp. Priset säger ingenting om värdet.Som skillnaden mellan pris och värde? Pris är det man får betala för en vara och värde är det man får.
Är något dyrt är priset för högt.
Japp. Priset säger ingenting om värdet.Som skillnaden mellan pris och värde? Pris är det man får betala för en vara och värde är det man får.
Det är där "dikeskörningen" görs, det som kräver djupare värderingsdiskussioner.Som skillnaden mellan pris och värde? Pris är det man får betala för en vara och värde är det man får.
Bra kilopris?
var glad du inte bor i danmark, där koster den långt över 1 mille. mer än dubbelt så dyr
Det är nog både dyrt och mycket pengar, åtminstone för vanligt folk. Dyrt, för att den inte kan vara värd 3 ggr så mycket som en japan med samma egenskaper. Mycket pengar, om man inte är miljardär.
Mer än dubbelt så värdefull menar du?var glad du inte bor i danmark, där koster den långt över 1 mille. mer än dubbelt så dyr
Nä, det ska det nog inte.Jag kanske är snål, men det tar emot att köpa hoj.
Köpte en Fireblade 08 med dryga 900 mil på mätaren år 2010 för 70000 kr.
70000 2010 motsvarar 95543 kr 2024, men ändå, ska det kosta så här mycket.
Visst, men du kanske hade ett rimligt pris på dem?Fan jag sålde två av mina hojar riktigt snabbt - en igår och en i förrgår. Begärt pris, affär på 10 min. Tre stod i kö på den igår.
Blocket.
Självklart, och inga cafebobberscramblers...Visst, men du kanske hade ett rimligt pris på dem?
God natt, resväska.Självklart, och inga cafebobberscramblers...
Är det tidstypiska nya grejor är det väl lugnt. Annars är det ju en "restocustom", dvs byggaren pallade inte leta riktiga delar.Fin i all ära....men....vill man inte ha en "riktig" originalhoj om det är en sån här hojtyp man suktar efter?
Speciellt kopplat till prisbilden
View attachment 497749
Du kan lägga upp annonsen här i efterhand så kan vi häckla den ändåFan jag sålde två av mina hojar riktigt snabbt - en igår och en i förrgår. Begärt pris, affär på 10 min. Tre stod i kö på den igår.
Blocket.
Ändamålet helgar medlen. Bra hoj också.Tur man inte har en sådan, jag vill verkligen inte ha mina höfter i långa kurvor.
Maken till ordbajseri i en annons
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |