Desperat..nej då...
Är fan sugen på att köpa den då priset är bra, samt att vi kommer överens
Ville inte starta en ny tråd, så jag breder ut mig här istället.
Jag tycker Blocket/Motorcyklar skulle bli bättre om man gjorde såhär:
* Det skulle underlätta betydligt om det gick att välja bort den/de kategorier MC man ej är intresserad av. Som det är nu måste man titta på t.ex. Sport även om man ej är intresserad. Annars måste man titta på de andra sju kategorierna var och en för sig, mycket omständligt!
Det fungerar ju så bra på Bil, så varför inte göra likadant på Motorcyklar?
* Detta gäller kategorin Cross/Enduro.
Som motorcyklarna ser ut idag är gränsen mellan Enduro och Offroad väldigt flytande. En Enduro-mc är inte längre enbart det tävlings/träningsredskap som Cross alltid är och har varit. Enduro och Offroad har mer gemensamt än Enduro och Cross.
------
Ang Cross/Enduro tänker jag på KTM 690, XR 650, TTR 600 osv, lite "flytande" hojar. Vad tycks, törs jag skicka förslagen till Blocket utan att bli utfryst här? Kom med synpunkter vetja!
Kom på att jag saknar en Street-kategori också.
Folk kan inte lägga hojarna i rätt kategori oavsett.
Man hittar fiddys under sport och glidare och glidare i endurohörnan osv.
Riktigt cool, men inte ska de väl gå på 50-60K att konvertera en GSXR till en skoter eller ?! Även om du får slanta lite för matta och gaffel samt anordningen och få de inställt för hojen. Visst finns inga andra där ute vad ja vet men 95K låter som i saftigaste laget. Men hey
Förslag inskickade. Förväntar mig inget annat svar än "Bäste XX, tack för dina förslag. De är nu under bearbetning.", så man har ju ingen aning om de bara åkte gick i skräpposten.
Ett annat förslag är att alla hojar som inte är landsvägsregistrerade borde ha en egen kategori så man slipper gå igenom massa objekt man inte kan åka på när man söker offroad/motard hojar till vägen.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket
http://www.blocket.se/vi/56490606.htm
Jag vill tipsa om en annons på Blocket
http://www.blocket.se/vi/56490606.htm
tänkte mest på den snajdiga texten
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha