Dagens Blocket! (mc-relaterat)

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Hoj
Ducati Monster 696 -10

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Hoj
Ducati Monster 696 -10
http://www.blocket.se/lulea/VTX_1800_07a_Eller_en_Gold_Wing_1500_Aspencad_55664212.htm?ca=23&w=3

"Först OBS R I N G. Pga. Dyslexi AVSKYR jag att läsa och skriva E mail desamma gäller SMS"

Så har han själv kanske blockets längsta text till en annons! :tummenupp

Ramen är en 88a men kroppsdelarna är från en 94 Special Edition. :hihi

Läser man så förstår man att han föredrar att man ringer. Svårt att få ihop en förstålig och läsbar text pga dyslexin, inte roligt för dom som är drabbade. Hade en klasskompis som när vi slutade nian läste sämre än min 7-åriga dotter. Är ett jävla handikapp.

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Härlig annons!
En berättelse!! Med flow!!! ...och sensmoral, kärleksförklaring och förhoppningsvis ett lyckligt slut.
Å ingen "lånad mail", hänvisning till "däckssparkare" eller "får jag inte det jag begär så får den stå".

Trevligt!

Bernando

Medlem
Gick med
8 Aug 2014
Hoj
-03, Yamaha, YZF-R6
Fin knorr på slutet också :rofl

Alla telefonförsäljare undanbedes enligt Ljubjanka-modellen (Fråga inte, du vill verkligen inte veta. Men det inbegriper bland annat att jag lämnar ut ditt telefonnummer till riktigt kreativa typer).

Morris Mc

Moderator
Gick med
14 Jan 2010
Hoj
1983 Yamaha SR400 / 1981 Husqvarna 258 / 2021 BMW G310GS /
Måste vara Morris Packer! Skön snubbe! :hihi

Kan ni alla vara vänliga att hålla truten om Blocketannonsen! Köpte ER6:an för att köra Speedster Cup. Missade årets säsong (även om jag var anmäld och betald till första tävlingen) eftersom jag inte hade råd att fixa fram en ER-6:a i tid utan att sälja min Traja. Nu har jag en ER-6:a (som faktiskt är mycket, mycket bättre än jag trodde) och min partner gillar den.

Då fattar ni väl att det avsevärt förbättrar mina chanser hemma att få spendera pengar på Speedster Cup 2015 om hon är glad!

Vi redde ut det där i någon tråd för länge sedan - man måste hålla familjen lycklig om man ska få tävla! Så var nu så djälva vänliga och håll tyst om det här!

Speedster! Speedster! Speedster! Speedster! Speedster! Speedster!

;-)

Manne990

Gick med
4 Feb 2008
Hoj
R1
Kan ni alla vara vänliga att hålla truten om Blocketannonsen! Köpte ER6:an för att köra Speedster Cup. Missade årets säsong (även om jag var anmäld och betald till första tävlingen) eftersom jag inte hade råd att fixa fram en ER-6:a i tid utan att sälja min Traja. Nu har jag en ER-6:a (som faktiskt är mycket, mycket bättre än jag trodde) och min partner gillar den.

Då fattar ni väl att det avsevärt förbättrar mina chanser hemma att få spendera pengar på Speedster Cup 2015 om hon är glad!

Vi redde ut det där i någon tråd för länge sedan - man måste hålla familjen lycklig om man ska få tävla! Så var nu så djälva vänliga och håll tyst om det här!

Speedster! Speedster! Speedster! Speedster! Speedster! Speedster!

;-)

Förlåt! :glömdet
Jag lovar att bättra mig! :smasha

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Bara att skambuda, blir förvånad om man inte kan få ner priset sisådär 25%.
Jag skulle gjort det men behöver en handpenning till en vindsvåning :näsblod

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Hoj
YZF-R1
Last edited:

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
YZF-R7
En jävligt rolig och kompetent hoj, men om man nu hävdar att det är en SAMLAR MC så ska man kanske undvika att svamla om hur många procent däcken har kvar eller ens nämna att den har "tonad ruta"...?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati