Dagens Blocket! (mc-relaterat)

z1000sx

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Apr 2017
Ort
Där det finns en kudde
Hoj
Kawasaki ZX-10R & BMW R1250 GSA
Ja, vad säger man. Undrar om den här typen av annons får några svar över huvud taget, nybesiktad eller ej.
Det ser väl ut att vara någon sorts V-Strom (?), men det borde nog ha framgått även i texten kan man tycka.

View attachment 500175

Men den är fin skriver dom så då är det bara att slå till :hihi
 

notrightrider

Percussive maintenance engineer
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.

Ogmike

Mitgleider
Gick med
4 Sep 2009
Ort
Jönköping
Hoj
2020 Kawa Ninja 1000 SX

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Ibland undrar jag lite hur folk tänker när de prisar sina hojar men om inte detta är en annons från någon som lovat tjejen att sälja hojen vette tusan...
Gsxr annons

Schysst utrustning men 1300mil och om jag kommer ihåg rätt hade spök-gösta tujbo på sin....
Spök-göstas hoj
 

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Spöket hade inte turbo på sin svarta, det var nån streetfightad mc som han skulle slå nått rekord på bakhjulet med.

Minns att det var ISR skivor samt ok fram samt massa kolfiber på hans vanliga K5’a.

Inte helt orimligt att det är den.
 

notrightrider

Percussive maintenance engineer
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.

MW-Racing

#51 SBK & Pro SBK #5 SSP600
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Ducati Panigale V4S - 18 (Race), Ducati 749 - 03, Yamaha YZF-R6 - 99, Yamaha Tzr 125 - 89
Hur "äkta" är den här egentligen? Utöver att fälgarna har fel färg, och de uppenbara så som blinkers, tail tidy samt rutan. Vad saknas/är fel? :unsure:

 

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
Ibland undrar jag lite hur folk tänker när de prisar sina hojar men om inte detta är en annons från någon som lovat tjejen att sälja hojen vette tusan...
Gsxr annons

Schysst utrustning men 1300mil och om jag kommer ihåg rätt hade spök-gösta tujbo på sin....
Spök-göstas hoj
Furstenhoffs gixxer har ju en trevlig spec iallafall men vette fan om det höjer värdet på hojen att den varit med i en sån filmning -hade hellre tagit en fin blå/vit med dom milen men gillar dom avskalade gamlingarna utan elektroniska livlinor :hjarta:squid
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Furstenhoffs gixxer har ju en trevlig spec iallafall men vette fan om det höjer värdet på hojen att den varit med i en sån filmning -hade hellre tagit en fin blå/vit med dom milen men gillar dom avskalade gamlingarna utan elektroniska livlinor :hjarta:squid
Att det är just den hojen gör ingenting för värdet men utrustning är riktigt trevlig.
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Spöket hade inte turbo på sin svarta, det var nån streetfightad mc som han skulle slå nått rekord på bakhjulet med.

Minns att det var ISR skivor samt ok fram samt massa kolfiber på hans vanliga K5’a.

Inte helt orimligt att det är den.
Det är säkert den hojen. Såg den stå i hans verkstad när jag var där och bytte däck men då hade den pvm-fälgar och då hade prislappen nästan varit befogad....
Jag hade för mig att han hade turbo på den svarta också men har säkert fel då det var 15år sen...
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Finns så otroligt många färdiga byggnationer nu på Blocket, så man behöver inte ens fundera på att bygga själv.
Ja...jag är bitter över att jag har en vecka kvar till semester, och det är hyfsat väder därute i verkligheten...

XV1000.png
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Finns så otroligt många färdiga byggnationer nu på Blocket, så man behöver inte ens fundera på att bygga själv.
Ja...jag är bitter över att jag har en vecka kvar till semester, och det är hyfsat väder därute i verkligheten...

View attachment 500526
Så vidrigt. Hoppas du inte får semester när du lägger ut sådana där bilder
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top