notrightrider
Learning fugging nuthing keeps you young.
Meeeeeeeen fixa skärmdumpar för bövelen. Nu är ju inte annonsen rolig längre
Allt fler läser SH.
Meeeeeeeen fixa skärmdumpar för bövelen. Nu är ju inte annonsen rolig längre
Inte mc men så fel det kan bli när man inte kan språket och skall sälja en Merca
http://www.blocket.se/alvsborg/Ml_320_58702303.htm?ca=11&w=3
300 000 för en ml320 2000
Inte mc men så fel det kan bli när man inte kan språket och skall sälja en Merca
http://www.blocket.se/alvsborg/Ml_320_58702303.htm?ca=11&w=3
Resoektera Annons pris !!
Respekts
Hmm... 29.500.- nu
Hur är det med självrespekten?
Om man nu inte har bild på sin egen hoj så kan jag förstå att det spelar mindre roll vad man lägger upp för bild
(sen är det väl bättre att ge fan i bild öht om man inte orkar hasa sig ut till hojen o ta ett kort)
View attachment 416250
En uppseendeväckande bild gör att folk ser annonsen.
Fel bild gör att jag antagligen inte ringer på annonsen.
Din avatarbild gör att folk ser när du skriver. Kanske inte alltid vad du skriver men att du skriver. Hade du haft foto på ett paket brunsås istället hade det garanterat rönt mindre uppmärksamhet, oavsett hur intressant det du skriver är.
Oavsett vad så är det ju falsk marknadsföring
Bilden i annonsen är ju inte det fordon som är till salu.
Hade annonsen varit "vi bygger om din bmw så den ser ut så här" så hade det varit mer godkänt, men nu är det ju som sagt bara helt fel.
Nu vet nog de flesta på sporthoj hur en street triple ser ut, men det är inte helt omöjligt att någon ovetandes ser annonsen, tänker, fan vilken fräck hoj. läser texten och tänker, "okej, det är inte den på bild, men det som skiljer verkar ju bara vara färgen på fälgarna!"
Ja, det är möjligt.
Hursomhelst så är jag ganska övertygad om att just den annonsen har visats fler gånger än vilken annan annons för en speed triple som har rättvisande bild. Det var nog dessutom det som var annonsörens syfte.
Din avatarbild gör att folk ser när du skriver. Kanske inte alltid vad du skriver men att du skriver. Hade du haft foto på ett paket brunsås istället hade det garanterat rönt mindre uppmärksamhet, oavsett hur intressant det du skriver är.
Vad argumenterar du med mig för?
Sveriges ensammaste motorcykel? http://www.blocket.se/alvsborg/Aprilia_Pegaso_650_ie_35954173.htm?aw=1
Jag är ganska säker på att denna annons legat ute sedan våren 2013, då jag letade allvädershoj.
Synd. Pegaso är en rätt duglig maskin faktiskt.
Bryr mig inte om att göra någon skärmdump. Annonsen ligger nog kvar några månader till
Köpt av Biscaya 2011-07-12, Körförbud sedan 2013-06-01 (utebliven besiktning).
Har fått intrycket att det är lite Biscayas grej att ha alldeles för höga priser på hojarna så de inte blir sålda. Tydligen verkar de inte fatta det själva bara.
Har också reflekterat över det, vissa 999-1098-1198 är dyra som satan. Skulle ha svårt att intala mig själv att köpa en 1098S för mer pengar än en Penigale S. (även om 1098-1198 är förbannat snygga)
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|