2Wheeldrive
Nu kör vi!
Ska jag vara ärlig så tycker jag att den är för dyr med tanke på att den är hemmaservad och bankörd med skönhetsfel.
Har sett för 80 och 85. SÅ billigt var det inte att du behövde skriva ett inlägg om det, din polares hoj eller?
http://www.blocket.se/skaraborg/Kawasaki_zx7r_ninja_bytes_60600728.htm?ca=23&w=3
Nu va jag inte jätte gammal 97, men jag har aldrig hört eller sett en zx7r "Black Edition R"? Är det kanske snarare en zx7r "Crash edition R"?
http://www.blocket.se/skaraborg/Kawasaki_zx7r_ninja_bytes_60600728.htm?ca=23&w=3
Nu va jag inte jätte gammal 97, men jag har aldrig hört eller sett en zx7r "Black Edition R"? Är det kanske snarare en zx7r "Crash edition R"?
"Hänger på bra en trimmad Yamaha R1 med 186hk på slangen"
Jag har haft en zx7r.... nej det gör den inte
Den sortens förenklande tänk passar väl in i mina fördomar om de som kör sådana möghäckar.
Fel sorts sambo är en bum deal.
För alla med en normal dos av ironi så framgår det alldeles tydligtHoppla, jag som trodde jag var av det överanalyserande slaget.
Nog för att min sambo ibland inte förstår mig fullt ut, men valet att lägga mc-livet på hyllan gjorde jag ändå själv den dagen jag blev pappa.
Annonsen som sådan är skriven på ett sätt som jag själv skulle tycka var underhållande att läsa, kanske att ironin inte framgick tydligt nog. Det finns såklart en sanning i det hela men nu vill faktiskt även jag köpa möbler till vår nya lägenhet och hjälmen gör ju faktiskt ingen nytta som dammsamlare.
Sen kan man fråga sig varför jag väljer att lägga skulden på sambon och att jag dessutom tycker texten är underhållande? Men det är en fråga för stor att reda ut i Blockettråden.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|