Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det mest vanliga ordet idag på blocket vid försäljningar, UNIK:)

Jag borde fan lägga uppm in CBR600F2a för 20k och säga att den är unik. För den är jävlar i mig unik. :hihi
Mekaniskt frisk, meeeen... Risiga kraschkåpor med kläpare som tagit upp hål på fel ställen, en god mängd silvertejp och fästa nästan uteslutande med buntband. :hihi
Mattsmart/lerbrun! Som hittat! (I ett dike)

Nu blev jag sugen på det också. Kan ju försöka få så många av de typiska mupperierna i blocketannonser, som intressekoll, unik, säljes pga... och massor av skoj och allt vad det nu kan vara...
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Det mest vanliga ordet idag på blocket vid försäljningar, UNIK:)

Fast den är ju ONEKLIGEN unik, om det är någon som har rätten att använda ordet så är det han, inte någon som bytt handtag på R6án.

Hoppas den som köper den sätter luftfjädring bak:yoparty
 

MJ_

Gillar udda hojar.
Gick med
29 Aug 2016
Ort
Skåne
Hoj
För många att räkna upp
Jag borde fan lägga uppm in CBR600F2a för 20k och säga att den är unik. För den är jävlar i mig unik. :hihi
Mekaniskt frisk, meeeen... Risiga kraschkåpor med kläpare som tagit upp hål på fel ställen, en god mängd silvertejp och fästa nästan uteslutande med buntband. :hihi
Mattsmart/lerbrun! Som hittat! (I ett dike)

Nu blev jag sugen på det också. Kan ju försöka få så många av de typiska mupperierna i blocketannonser, som intressekoll, unik, säljes pga... och massor av skoj och allt vad det nu kan vara...

Intressekoll är min värld en skit hoj som har överpris som säljaren "egentligen" inte vill sälja, men nog innerstinne vet att den aldrig blir såld och garderar med intressekolls tramset.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Intressekoll är min värld en skit hoj som har överpris som säljaren "egentligen" inte vill sälja, men nog innerstinne vet att den aldrig blir såld och garderar med intressekolls tramset.

Något säger mig att du hör till den lyckliga skara som inte sett min pendlingshoj. :hihi
 

DVC

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2016
Ort
Borensberg
Hoj
Vespa 300 -17. Vespa GTR -72
Intressekoll är min värld en skit hoj som har överpris som säljaren "egentligen" inte vill sälja, men nog innerstinne vet att den aldrig blir såld och garderar med intressekolls tramset.

"Intressekoll" är det ens ett ord! Ska du sälja den eller inte!! Något djävla moppefucko som hittat på! Jag hatar det....
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Intressekoll är min värld en skit hoj som har överpris som säljaren "egentligen" inte vill sälja, men nog innerstinne vet att den aldrig blir såld och garderar med intressekolls tramset.

Mja, det pekar ju på vemodighet åtminstone. Skit behöver det ju inte nödvändigtvis vara, men det erkänner ju onekligen att priset lär ligga i överkant.
 

MJ_

Gillar udda hojar.
Gick med
29 Aug 2016
Ort
Skåne
Hoj
För många att räkna upp
Mja, det pekar ju på vemodighet åtminstone. Skit behöver det ju inte nödvändigtvis vara, men det erkänner ju onekligen att priset lär ligga i överkant.

Skit var nog att ta i, för när jag tänker efter är det ofta dussinhojar som denna "intressekoll" egentligen "vill behålla för att bla bla, men säljer ändå för att bla bla"....typ. :crash
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top