Håller med. Jag gillar den faktiskt.
Jag har haft en sån, den är jättelång och flexar tydligt i ramen. Ultraful och så cool. Sålde den dyrt till Norge, dessutom kostade det köparen nästan 8000,- att "ta in" den i landet.
Ja, både underbar och förfärlig på en gång.Skärmdumpar måste ju tas för att föreviga saker.
View attachment 433355
Det där är ju japansk scooterstil
Jag har haft en sån, den är jättelång och flexar tydligt i ramen. Ultraful och så cool. Sålde den dyrt till Norge, dessutom kostade det köparen nästan 8000,- att "ta in" den i landet.
Fegis! Har kört scooter i 15 år och får fortfarande ligga. Om jag ber snällt....Det är inget fel på scootern i sig, men vill inte förbli singel och oskuld resten av livet finns det andra hojar att föredra.
Funkade att köra IronButt Rally på för 20 år sedan. 9361 miles, 11 dygn.
Typ 137 svenska mil per dygn.
11 dygn i sträck.
View attachment 433387
Ja, både underbar och förfärlig på en gång.
Vill nästan ha den, men samtidigt "verkligen inte"...
Samma hoj....Söker man på numret så heter han Jxxx Bxxxxx och bor i Kungsbacka.
Skicka han ett mail om att du sparat skärmdumpar på annonsen och att du gör anspråk på ersättning för ditt foto som han använderHär är en som försöker sälja min hoj!?
Bild nr 2
https://www.blocket.se/alvsborg/Honda_CBR_954_RR_69304905.htm?ca=16&w=3
Skicka han ett mail om att du sparat skärmdumpar på annonsen och att du gör anspråk på ersättning för ditt foto som han använder
En 500:- tycker jag låter som en bra förtjänst för det.
Gillar han inte det så hänvisa till din advokat
Eller så låter du han pruta ned det till kostnaden för några öl som han får swicha över till dig.
Oddsen för att någon kränger en R6:a från 2006 för 15 000 är minimal.Så, vad ska jag slutsats? Stulen? Bedrägeri?
Oddsen för att någon kränger en R6:a från 2006 för 15 000 är minimal.
Visst kan det ske om personen är desperat och måste ha pengar idag, men oddsen är små.
Luktar snarare som ett bedrägeri för att få folk att bli kåta på att göra ett klipp och sen be dem att sätta över handpenning i förväg för att få köpa hojen.
Får du in 5 handpenningar på 5000 så är det ju 25 papp i kassan för någon en målvakt som inte bryr sig.
Men visst kan det vara äkta med, men sätt för F*N inte över några pengar innan du har hojen.
Troligast är nog ändå att någon fyller år och hans nummer står i annonsen. Polarna som djävlas helt enkelt.
Anmäl annonsen til Blocket som "falsk bild" så har du iaf skapat lite problem för honom så kanske han inte hinner blåsa så många??Oddsen för att någon kränger en R6:a från 2006 för 15 000 är minimal.
Visst kan det ske om personen är desperat och måste ha pengar idag, men oddsen är små.
Luktar snarare som ett bedrägeri för att få folk att bli kåta på att göra ett klipp och sen be dem att sätta över handpenning i förväg för att få köpa hojen.
.
Ändå vettigare än att räkna in byggkostnaderna i priset på rappel man säljer för att man inte vill åka på hemsnickrade dödsfällor????Varför tar så många säljare upp vad nypriset var på sina objekt? Det är väl helt ointressant då det är marknaden som sätter priset baserat på tillgång och efterfrågan etc. Eller är jag helt ute och cyklar?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |