Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Det mest vanliga ordet idag på blocket vid försäljningar, UNIK:)

Jag borde fan lägga uppm in CBR600F2a för 20k och säga att den är unik. För den är jävlar i mig unik. :hihi
Mekaniskt frisk, meeeen... Risiga kraschkåpor med kläpare som tagit upp hål på fel ställen, en god mängd silvertejp och fästa nästan uteslutande med buntband. :hihi
Mattsmart/lerbrun! Som hittat! (I ett dike)

Nu blev jag sugen på det också. Kan ju försöka få så många av de typiska mupperierna i blocketannonser, som intressekoll, unik, säljes pga... och massor av skoj och allt vad det nu kan vara...

Jag borde fan lägga uppm in CBR600F2a för 20k och säga att den är unik. För den är jävlar i mig unik. :hihi
Mekaniskt frisk, meeeen... Risiga kraschkåpor med kläpare som tagit upp hål på fel ställen, en god mängd silvertejp och fästa nästan uteslutande med buntband. :hihi
Mattsmart/lerbrun! Som hittat! (I ett dike)

Nu blev jag sugen på det också. Kan ju försöka få så många av de typiska mupperierna i blocketannonser, som intressekoll, unik, säljes pga... och massor av skoj och allt vad det nu kan vara...

Intressekoll är min värld en skit hoj som har överpris som säljaren "egentligen" inte vill sälja, men nog innerstinne vet att den aldrig blir såld och garderar med intressekolls tramset.

Intressekoll är min värld en skit hoj som har överpris som säljaren "egentligen" inte vill sälja, men nog innerstinne vet att den aldrig blir såld och garderar med intressekolls tramset.

Något säger mig att du hör till den lyckliga skara som inte sett min pendlingshoj. :hihi

"Intressekoll" är det ens ett ord! Ska du sälja den eller inte!! Något djävla moppefucko som hittat på! Jag hatar det....

Mja, det pekar ju på vemodighet åtminstone. Skit behöver det ju inte nödvändigtvis vara, men det erkänner ju onekligen att priset lär ligga i överkant.

Mja, det pekar ju på vemodighet åtminstone. Skit behöver det ju inte nödvändigtvis vara, men det erkänner ju onekligen att priset lär ligga i överkant.

Skit var nog att ta i, för när jag tänker efter är det ofta dussinhojar som denna "intressekoll" egentligen "vill behålla för att bla bla, men säljer ändå för att bla bla"....typ. :crash

Nyheter
Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj