Dagens Blocket! (mc-relaterat)

notrightrider

Thought is the enemy of flow
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.

Tolkar jag skånskan rätt, så är det alltså en luffare som åkt buss för att kolla på en utannonserad crosshoj?
Under besöket har han antingen fått provköra, eller bara dragit iväg - utan att komma tillbaka...?

...och säljaren blir så klart sne och gör en uppdatering/efterlysning/hot/vädjan av sin annons.

Ja jisses, det finns folk till allt. Pengar innan provkörning kanske inte är så dumt ändå...

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot
Tolkar jag skånskan rätt, så är det alltså en luffare som åkt buss för att kolla på en utannonserad crosshoj?
Under besöket har han antingen fått provköra, eller bara dragit iväg - utan att komma tillbaka...?

...och säljaren blir så klart sne och gör en uppdatering/efterlysning/hot/vädjan av sin annons.

Ja jisses, det finns folk till allt. Pengar innan provkörning kanske inte är så dumt ändå...

Tror det räcker med lite god förmåga att läsa människor.
Kommer dit i buss och vill provköra borde ge några röd flagg.

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Hoj
Par stycken Ktm:er

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Hoj

NisseHt

Yamaha samlare
Gick med
11 May 2004
Hoj
MT10, FZR1000, RD350, DT125
Så du menar att de ser snyggt ut den där kutsen som är eller liknar en plåthink som är delad å sen fast spikad??

Menar att på det hela är det en cool hoj, man kan ifrågasätta färgen på kutsen men den stjälper inte hojen för mig. Jobbigt att inte alla tycker som du eller?

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Hoj
Menar att på det hela är det en cool hoj, man kan ifrågasätta färgen på kutsen men den stjälper inte hojen för mig. Jobbigt att inte alla tycker som du eller?

Näe inte alls.... Alla får tycka va dom vill ju... Själv tycker jag att plåthinken sabbar allt på hojen då..

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83

Näe inte alls.... Alla får tycka va dom vill ju... Själv tycker jag att plåthinken sabbar allt på hojen då..

Tyckte inte heller det var något som stod ut speciellt. Dessutom var ju hojen vettigt prissatt för en gångs skull, så den blir nog såld rätt snabbt.

Gick med
3 Apr 2011
Hoj
Skrot

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 1993 & Yamaha XT600E 1998
Jag skulle kunna anmärka på mycket i denna annons men sammanfattar det hela genom att citera första meningen därifrån:

"Hjälper min mor att sälja helles god då hon vill ha en båt eller en annan tog som är mera glidare."

:va

Det är nog ingen Tony eller Ingrid som säljer den hojen :hihi

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende