Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Kjell har en "suddig" motorcykel till salu ... om det är hojen eller mailen som är lånad framkommer inte.Om 18 månader så är den välskött eller så kan man välja mellan att få den om 18 månader eller välskött.Svårt att riktigt veta vilket i brist på punkt mm.LOL ... :crash

http://www.blocket.se/vastmanland/Yamaha_1100_43108708.htm?ca=23_11&w=3

(Korrigering 9/10 - 12.Kjell läser kanske på sporthoj.com för nu är hojen borta).

Last edited:

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Kjells motorcykel är skitfet, alla bygger Trackers på småhojar med 25 hästar, billigaste trimmet är alltid kubik.

Svårt att få till men bättre bygga fulcustom på över 1000cc så det går lite bättre. Undrar om man inte kan LÄTT strippa 25 kilo på en sån gammal touring?

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
5508270211.jpg

http://www.blocket.se/ystad/Suzuki_Katana_1327_Turbo_41853457.htm?ca=11

Inte bara till Pledians utan till alla stollar som inte vet vad de snackar om.

Den där har man sett på kortstripen här i Malmö. Vad gnäller ni för? Det är bara en tidstypisk lack på en stenhård kulthoj.

Parkera Er-6, cb600f och andra flickscootrar bredvid monstret och de imploderar av skam. Touringpråmen GSX1100f har ju en go' motor i rätt konfiguration men här har den inget att sätta emot. Vem hade tackat nej till en en repa på en turbomatad wobbelhundra? Det är ju en veritabel pizzatallrik av adrenalin. Historielösa våp.

Er-6.:D:D:D

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
HAHAHA vaffan pallar inte ens "proffs-säljarna" att kolla sin cut/paste text så vettefan om man skulle våga Tjöpa nått av dom .... men lite lockande å ringa å fråga hur ACC'n funkar på Crossen :D

Elhissar fram, servostyrning m.m.... Det låter som en riktigt fet cross. :D Skinnsäte och sportstolar med, blir inte mycket sportigare än en crosslimpa fan. :tummenupp

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Det står på hans profil:

hmmmm... :rolleyes:

Det står det på många och säger inte ett skit. I din t ex; Kratoz har inte fått några vänner än.Det är inte faecesbök, (hoppas jag), eller forum för ängsliga tonnisar. Vad är relevansen i ditt påpekande?

Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Inte bara till Pledians utan till alla stollar som inte vet vad de snackar om.

Den där har man sett på kortstripen här i Malmö. Vad gnäller ni för? Det är bara en tidstypisk lack på en stenhård kulthoj.

Parkera Er-6, cb600f och andra flickscootrar bredvid monstret och de imploderar av skam. Touringpråmen GSX1100f har ju en go' motor i rätt konfiguration men här har den inget att sätta emot. Vem hade tackat nej till en en repa på en turbomatad wobbelhundra? Det är ju en veritabel pizzatallrik av adrenalin. Historielösa våp.

Er-6.:D:D:D

Precis.

Jag kan bara tänka mig vilka cojones man behöver för att vrida järnet med denna maskin.
När jag kör polarens Zx10a från 88 som även den är en aplång wobbelmaskin så är den som när man skulle spränga ljudvallen första gången.
I vissa hastiheter så ormar sig hela hojen och det är nästan bara att blunda och vänta på att det går över.

Inte riktigt att bara ge gärnet som det är med dagens hojar :hihi

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Precis.

Jag kan bara tänka mig vilka cojones man behöver för att vrida järnet med denna maskin.
När jag kör polarens Zx10a från 88 som även den är en aplång wobbelmaskin så är den som när man skulle spränga ljudvallen första gången.
I vissa hastiheter så ormar sig hela hojen och det är nästan bara att blunda och vänta på att det går över.

Inte riktigt att bara ge gärnet som det är med dagens hojar :hihi

Måste vara fel på den, brukar vara rena lokomotiven och inget att jämföra med tidiga 80-talets spagettiramar.

Man blir ju sugen: http://www.blocket.se/kalix/Kawasaki_ZX10_42191317.htm?ca=23_11&w=3

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Japp..den ser ut som en hög med bajs and that´s it. Det går att bygga en riktigt manlig hoj som inte ser ut som en påse skridskor så något slags "det måste vara asfult för att vara bra" tror jag inte på (förutom när det gäller investeringar i tavlor och skulpturer).

View attachment 371375 View attachment 371376

De här går nog minst lika bra..och ser inte alls ut som en jävla roadkill...

På början av 90 talet så var det alla världens färger som gällde.
:tummenupp

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Jo tack..jag var typ "ung" på 80 och 90 talet. Miami Vice för fan...när jag försöker berätta för min flickvän hur det var då, vilka kläder man hade, färger man gillade...undrar hon vad kasettband är och om jag då deltog i kriget mot Hitler eftersom jag är Ryss.

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...