Asså, jag har varit i massor av butiker man aldrig varit med om något sådant som butik-sex.
Är det något fel på mig? Byta deo?
View attachment 457588
Demomaskin, som gått 500 mil. Så fordon som körs av de anställda men ägs av bolaget räknas som demomaskiner?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha MT-07 -DEMO - 504 MIL https://www.blocket.se/vi/94210238.htm
Tja, 500 mil kanske är mycket, men om var och en ur personalen lånar den en helg, och en stamkund som har köpt några hojar tidigare vill prova om den är anständig att toura på och lånar den en helg, då blir det mil...
Eller när det är prokkörninghelg och det är full bokningslista på hojen hela helgen...
Men visst låter det som att någon i personalen kanske har kört mycket med den, men vad är skillnaden mellan att en i personalen kör 200mil med den, eller att 47 gasglada kunder provkör?
500 mil är 500 mil... Vill man ha en som har gått mindre köper man en ny...
Demomaskin, som gått 500 mil. Så fordon som körs av de anställda men ägs av bolaget räknas som demomaskiner?
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha MT-07 -DEMO - 504 MIL https://www.blocket.se/vi/94210238.htm
Jag som är dum? Vad menas med "Den tar dig direkt till The Dark Side of Japan"? Låter farligt men ett snabbt och okey sätt att komma till Japan trots rådande omständigheter?
"I skuggan av en Sumobrottare"
Nä, det är ett tema Yamaha har marknadsfört sig under sedan snart 10 år:
Antar att "Midnight Special" inte var mörkt nog längre...
Asså, jag har varit i massor av butiker man aldrig varit med om något sådant som butik-sex.
Är det något fel på mig? Byta deo?
View attachment 457588
Inte heller riktigt Blocket, men så här i pandemi-tider kan man kanske behöva ett projekt:
https://www.tradera.com/item/302231/435149087/honda-vfr400r-nc24
View attachment 457643
Vill minnas att denna var på blocket, eller facebookmarket, i somras. Men då var det två hojar, varav denna följde med utan papper som reservdelshoj.
Kan ev ordna en ram plus Belgiska reg handlingar för 3k om intresse finnes.
"Jag känner en snubbe.."
Fråga från en helt utan skinn på näsan i MC-nasar-sammanhang: är det här normalt för en "unik"/"samlar"-hoj? Såg tixempel en annons på en gammal Bonneville med "lite småfix" häromdan som jag kände habegär för men aldrig hade vågat slå till på. Den är redan borta, så uppenbarligen är jag lite feg - men det där låter ju.. skumt?
Känner väl lite detsamma, att jag tyvärr inte är insatt i alla detaljer, inte ens på hojar som jag suktat efter i min ungdom.
Det vill säga om alla delar original, varenda liten dekal mm.....så....man känner att det är lätt att bli lurad.
Men man ska väl ta reda på det, och veta exakt vad man vill ha, då kanske det här är ett klipp
https://www.tradera.com/item/302258/435546049/unik-vevaxel-
När jag ser den där tänker jag "om man måste skriva att den är mycket ovanlig så har man fel kundkrets", den som letar efter exakt den delen vet redan att den är ovanlig - om den nu är det. Lite som när man behöver poängtera att man är en ärlig bilhandlare - för den som inte är det skulle väl aldrig..
Handlaren jag köpte min första bil av hette Harry och hade en skämtteckning på väggen med "Ärlige Harrys begagnade bilar".
När jag ser den där tänker jag "om man måste skriva att den är mycket ovanlig så har man fel kundkrets"
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|