Alltså....
I concours d'elegance skick med allt topprenoverat enligt hur den lämnade fabriken kanske.
Yamaha XT 500 säljes i Växjö - Blocket
View attachment 458944
Tendensen från 2020 fortsätter. Såna här hojar gick tidigare för 10-15.000kr, förra året 25-30.000kr och i år....Skulle just länka till den jag med! Det närmar sig Düskpriser, är det bara just den här XT 500:an eller drar den med sig övriga 80-talsstampar?
Tendensen från 2020 fortsätter. Såna här hojar gick tidigare för 10-15.000kr, förra året 25-30.000kr och i år....
"the sky's the limit". Det tråkiga är att det snart dyker upp nån totalt prisokänslig miljardär och köper den, och då är liksom ribban lagd för säsongen 2021.
Fast just TTR har kostat exakt 23-25 i över tio år nu. Varenda annons.Du har rätt. Jag gillar Yamaha-offroader och har också märkt av utvecklingen. De fyra jag köpte 2011 till -16 gav jag mellan 10 och 18 papp för. Samtliga kompletta och i fint skick. I somras hittade jag en fin TTR, tyvärr bara med motardhjul och fel ljuddämpare. Den fick jag hosta upp 25 lax för! Så du har helt rätt.
Jag sålde min för 9. Fast den behövde lite kärlek. Trots att den gick igenom besiktningen strax innan, utan anmärkning ...Fast just TTR har kostat exakt 23-25 i över tio år nu. Varenda annons.
Jag fortsätter på ämnet vårpriser...View attachment 458778
Någon som är sugen på en 15 år gammal honda för 85 tusen?
Härligt med alla vårtecken! Själv har jag lyssnat till koltrastens ystra sång sen 3 i morse ?Jag fortsätter på ämnet vårpriser...
17 år gammal CB1300 med repor på tanken och trasig sadel för 72500:-
View attachment 458956
Optimistiska vårpriser betyder att våren närmar sig med stormsteg nu
Fast just TTR har kostat exakt 23-25 i över tio år nu. Varenda annons.
Ge det några år till och du kan byta de där mot ett townhouse i gamla stan eller Östermalm ?Skulle kanske tillägga att med "de fyra" i mitt förra inlägg menade jag alltså min XT 500, 550, 43f och 2kf. Alltså ett tvärsnitt av luftkylda
80-talsstånkor som nu hoppat upp minst tiotusen i Blocket-annonser. Trist.
Fast då har man ju hellre kvar hojarna än sitter i fängelse, eller....????Ge det några år till och du kan byta de där mot ett townhouse i gamla stan eller Östermalm ?
Nästan exakt ett år sen köpte jag en XT550 för runt 5000-6000 tusen, sen dess har varenda skön ( och skönt prissatt ) åttiotalshoj helt lyst med sin frånvaro på annonssidorna. Insåg häromdagen när jag kollade på bilder från 2019 att inga nya hojar hittat in i garaget. En ovanlig vinter för mig som senaste 15+ åren haft några mysiga vinterfix som står och väntar. Jävligt surt...Ja det kanske är så, märkligt. Tyckte den var fin så jag högg den väl i farten. Jämförde inga priser just då.
Skulle kanske tillägga att med "de fyra" i mitt förra inlägg menade jag alltså min XT 500, 550, 43f och 2kf. Alltså ett tvärsnitt av luftkylda
80-talsstånkor som nu hoppat upp minst tiotusen i Blocket-annonser. Trist.
Townhouse innaför tullarna är faktiskt helt ok, jämfört med en enkel 2:a eller nått sånt. Så det funkar även för en sporthojare som oss.Fast då har man ju hellre kvar hojarna än sitter i fängelse, eller....????
Fast är det inte en oljefläck under motorn...Hm, en HD man inte behöver skämmas över? 55 papp.
View attachment 458962Custom säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin custom säljes i hela sverige med över 2328 annonserwww.blocket.se
Ursäkta om jag inte hänger med i amerikaniseringen men vad är ett "Townhouse" för nått?Townhouse innaför tullarna är faktiskt helt ok, jämfört med en enkel 2:a eller nått sånt. Så det funkar även för en sporthojare som oss.
Man kan ju alltid ha kvar kåken ute på landet och ha townhouset som övernattningslya liksom.
Ursäkta om jag inte hänger med i amerikaniseringen men vad är ett "Townhouse" för nått?
Tror inte det är ett "Stadshus" det handlar om utan mer en kartong. (För er som känner er Tjockhult!)
Tack, du är en klippa! Gårdshus för oss som pratar gammaldags svenska!Riddargatan 36B, Östermalm är ej till salu - Hemnet
lägenhet på Riddargatan 36B, Östermalm Stockholms kommun är borttagenwww.hemnet.se
Stort tack men dricker inte bira. Ägg och bacon? ?Tack, du är en klippa! Jag bjuder på en öl nästa gång vi tältar!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|