Dröm vidare 2021Det, och 3400 mil på en hårdtrimmad tvåtaktare. 23000kr? Snarare hälften...
Dröm vidare 2021Det, och 3400 mil på en hårdtrimmad tvåtaktare. 23000kr? Snarare hälften...
Såg ju riktigt fin ut!Blev lite sugen på den här karamellen. Tills jag läste de sista två raderna...
Offroad säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 478 annonserwww.blocket.se
Vårpriser?Galna priser generellt sett på blocket (finns de med vettigt pris med) denna vår mer så än tidigare vår-priser, utbudet känns mindre med. Corona bieffekt antagligen.
Ja inflationen märks av allt för tydligt tyvärr, nyhojspriserna har gått upp ca 15-20% på bara de senaste 2-3 åren. (valutakurser och prishöjningar bidrar självklart också).Vårpriser?
Förra året var det billigast att köpa i början av april, sen minskade utbudet och priserna steg hela säsongen. Jag tycker det har börjat på samma sätt i år. Redan färre utbud nu än för bara ett par veckor sen.
Visst är det delvis en effekt av corona, men framför allt är det en effekt av att centralbankerna trycker mer och mer pengar för att inflatera bort skulderna. Priserna stiger ju galet mycket på "allting", och inflationen närmar sig tvåsiffrigt, om man vidgar vyerna en smula bortom KPI-korgen.
Exakt, du har helt rätt. Av ett sånt drygo skulle jag inte handla öht. Hur kan man lägga ut en hoj och sen vägra svara på frågor om den?!Man kan ju vara less på idioter och manifestera det i sin annons utan att själv vara en idiot. Menar du att du är sugen på hojen men backar pga att han inte är en ”säljande person ” så är det DU som är kinkig,
Fejk, jag ser inget PowerCommander klistermärke. Alla vet ju att de ger 30+ hästar om det sitter synligt på båda sidor.Jävlar, jag handlade fel...
150 hk hade suttit perfekt i mitt chassi !!
-Precis, jag skulle aldrig köpa något av någon som kommer med spydigheter redan i annonsen.. Det kommer ju fler chanser lixomBlev lite sugen på den här karamellen. Tills jag läste de sista två raderna...
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 478 annonserwww.blocket.se
-Alltså, knarren är såld trots att den är ganska annorlunda. Kan det bero på att någon föll för den grymma framstänkan ?Det gäller att våga vara sig själv ibland....ibland inte..
View attachment 460428Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 6244 annonserwww.blocket.se
Blev lite sugen på den här karamellen. Tills jag läste de sista två raderna...
Lite mysko är de me tjomen, om man hållt på me mc å cross i 25 år så är de inte så svårt att byta bromsbelägg å regöra framskivan för att hojen ska bli felfri...
Hojen har haft 17st ägare å nuvarande köpte den i somras.. När man läste anonsen först så tänkte jag iaf att han haft den sen nu eller i massor av år då..
Nu har han prutat ner effekten till 128hkJävlar, jag handlade fel...
150 hk hade suttit perfekt i mitt chassi !!
Väldigt likt ett Yoshimura det där Acrapovic-systemet?Nu har han prutat ner effekten till 128hk
Pop har kanske emigrerat?Väldigt likt ett Yoshimura det där Acrapovic-systemet?
Låter lite rimligareNu har han prutat ner effekten till 128hk
Det är ju typ originalNu har han prutat ner effekten till 128hk
På vevaxeln kanske? Knappast på hjulet..Det är ju typ original
Säljarna tror att de "sitter på guld" och tar till rejält med priset, och ofta visar det sig att det säljer ändå. Får man inte sålt behåller man och vänta till nästa säsong. Förr var man tvungen att sälja om man ville köpa nytt, och fick ta det pris man fick. Folk verkar ha annan ekonomi idag och behöver inte sälja för att köpa nytt.Ja inflationen märks av allt för tydligt tyvärr, nyhojspriserna har gått upp ca 15-20% på bara de senaste 2-3 åren. (valutakurser och prishöjningar bidrar självklart också).
Ny mt09, Z900 kostade 90k för några år sen, nu ligger beggade ute för nästan den summan.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|