hannuse
När resan är målet
Nej, men tänkte att han tagit siffrorna från Yamaha, och det är på veven.På vevaxeln kanske? Knappast på hjulet..
Ser ju bättre ut än att ta det från en bänkning (vilket har förmodligen ändå inte gjort).
Nej, men tänkte att han tagit siffrorna från Yamaha, och det är på veven.På vevaxeln kanske? Knappast på hjulet..
Precis, en halvtimmes jobb så är det klart så slipper han svara på "konstiga frågor" sen!Lite mysko är de me tjomen, om man hållt på me mc å cross i 25 år så är de inte så svårt att byta bromsbelägg å regöra framskivan för att hojen ska bli felfri...
Hojen har haft 17st ägare å nuvarande köpte den i somras.. När man läste anonsen först så tänkte jag iaf att han haft den sen nu eller i massor av år då..
Redan såld
Gissa varför jag valde att ta med skärmdumpar...Redan såld
Kändes ju viktigare att man har ett par bra skyddsskor än hjälm när man ska köra den därDen var snabbt Såld!
Motorn är väl vad man(jag) ville ha från den där, och satt i nåt annat chassi. Kanske skulle gå att få fason på utseendet även på det där chassit iofs men jag skulle nog hellre startat från scratch.
Inga skosnören är nog också en bra början.Kändes ju viktigare att man har ett par bra skyddsskor än hjälm när man ska köra den där
Ja, han hade ingen koll på läget.
Shit vilket kap! Jag hade en exakt likadan runt 2014 och den var nog sämre, fick 12.000:-
Rätt kul att köra, smal som en gädda och fint bottendrag
Bjursås-Ingels och 301'an från Furudal till Edsbyn (nylagd asfalt i höstas) är rackarns trevligare än RV50 och ger 30 minuter extra (och rolig) körtid.I går...
Kunde du pruta mycket????
Bjursås-Ingels och 301'an från Furudal till Edsbyn (nylagd asfalt i höstas) är rackarns trevligare än RV50 och ger 30 minuter extra (och rolig) körtid.
Kunde du pruta mycket????
+1
Hade inte tvekat en sekund för denna pärla.
Med det priset så är det bara att jaga en beg framlykta, och bättra lackskadan (eller sätta en dekal över), så har man en i sammanhanget modern hoj med insprutning för en nästan obetydlig summa pengar...!
Men jag har redan en i samma utförande och årsmodell ?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|