Den fick fort! Borta nu...Klipp för någon...
15 papp för en Futura
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 6063 annonserwww.blocket.se
swish........Jag tror inte jag hinner dit.
Det fanns väl diverse undantag när det gällde helfordonsgodkännandet som gjorde att hojar ända upp till och med 2001 slapp det?-98 också. Sista avgång innan helfordonsgodkännandet.
Det fanns väl diverse undantag när det gällde helfordonsgodkännandet som gjorde att hojar ända upp till och med 2001 slapp det?
Skrev ju om det där i hojbyggeforumet någonstans ifall jag inte minns fel... Det är så många år sen så jag kommer inte ihåg nu.Datum för "ibruktagande" var det, i praktiken första registrering.
Det var ett jäkla udda datum, vill minnas att det inte ens var på ett rent månadsskifte, någon gång i juni 1999.
Det innebär att det bör kunna finnas enstaka hojar som står som "modellår 2000" men som ändå kan ha varit påställda innan vattendelaren. 2001 känns osannolikt, men man aldrig säga alltid.
Cykeln är såld nu. 10 papp för en ytfin Firestorm.
Bra ämne att bygga scrambler på...
Jag kan berätta att dom där hyvlarna man hänger på högst upp kan göra underverk mot turbulens i skallregionen.När rutan är så hög att hjälmvisiret fastnar i den när du kliver av.
View attachment 460709
Bortskänkes i Smedjebacken.....
Oreggad, obesiktigad och behöver säkert en förgasarjustering sen så är den hur fin som helst...
View attachment 460757
Kåpan liknar en på puch vad det monsa som var den sportiga.Hur lågt kan en hoj sjunka egentligen?
På plussidan:
Framdäcket sitter faktiskt korrekt monterat.
Vidare: den där lilla topkåpan var en nifty sak.
Faktiskt aldrig sett förut. Den skulle kunna transplanteras över till ett annat bygge.
Nära...Kåpan liknar en på puch vad det monsa som var den sportiga.
O en gratis hoj som bara behöver lite fögasar justering,, låter som en hoj till Bosse jhu?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|