Lite dyra va..Dagens fynd?
View attachment 460798Susuki GSX 600F säljes i Uppsala - Blocket
5000 kr - Sport - Uppsala - Har stått ett par år, funkar, påställd men ej besiktad.www.blocket.se
Nä det kostar ju 2 däck o ett kedjekit med drev,Lite dyra va..
Det var en sådan jag köpte för 4,500 för två år sedan att övningsköras av brorson. 78 hästar på slangen och tål att tappas (hittills 2 ggr). Investerade i styrhöjare, styre samt längre bromsslang. Biltemas o-rings kit funkade (med lite våld och töjande) att få förgasarna icke-läckande. Svårslaget om man bara vill köra och inte mecka så mycket.Dagens fynd?
Susuki GSX 600F
Det kliar i fingrarna, men jag tror att jag egentligen behöver en annan cykeltyp.Det var en sådan jag köpte för 4,500 för två år sedan att övningsköras av brorson. 78 hästar på slangen och tål att tappas (hittills 2 ggr). Investerade i styrhöjare, styre samt längre bromsslang. Biltemas o-rings kit funkade (med lite våld och töjande) att få förgasarna icke-läckande. Svårslaget om man bara vill köra och inte mecka så mycket.
Dålig kvalitet om det krävs nytt tändningslås var trehundrade meter.Det är nog en tuff period i livet när en punka sätter totalstopp för fortsatt nyttjande:
Minicross Fiddy Orion Pro 125cc säljes i Vindeln - Blocket
5000 kr - Cross/enduro - Vindeln - Som det står i rubriken är det en fiddy Orion Pro 125 cc från -14 -15 nån gång. Kort historia om den, köptes 14 15 nån g...www.blocket.se
View attachment 460837Släkting till gamle Xjell
Derbi delar säljes i Sundsvall - Blocket
5000 kr - Tillbehör - Sundsvall - Hej säljer en derbi i delar eller hela mopeden för 5000kr Motorn säljs för 1990. Motorn är nyrenoverad av förra ägaren fö...www.blocket.se
Ramen har lättats ordentligt
Derbi delar säljes i Sundsvall - Blocket
5000 kr - Tillbehör - Sundsvall - Hej säljer en derbi i delar eller hela mopeden för 5000kr Motorn säljs för 1990. Motorn är nyrenoverad av förra ägaren fö...www.blocket.se
Ramen har lättats ordentligt
Jag får sådna där searchlight vibes när jag ser storleken på lampan. Känns som en mobilenhet i ett luftvärnskompani.View attachment 460837Släkting till gamle Xjell
Är det ett rimligt pris för en 12 år gammal sporthoj alltså?
Njae, ser lite dyrt ut tycker jag.Är det ett rimligt pris för en 12 år gammal sporthoj alltså?
Lägger inga värderingar i det utan undrar bara helt ärligt om det är däromkring de bör ligga. Själv har jag inte kollat på kåphojar sedan de kostade runt 130k nya, så jag har inte så bra koll.
Mitt inlägg var ironiskt å det grövsta.Är det ett rimligt pris för en 12 år gammal sporthoj alltså?
Lägger inga värderingar i det utan undrar bara helt ärligt om det är däromkring de bör ligga. Själv har jag inte kollat på kåphojar sedan de kostade runt 130k nya, så jag har inte så bra koll
Vilka hojar är det man ska ha apelsinjuice i? Och går det bra med Biltemas?Om man inte hällt i apelsinjuice istället duger vilket tillverkare som helst i en gathoj.
Inte vilka utan var...Vilka hojar är det man ska ha apelsinjuice i? Och går det bra med Biltemas?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|