Målande text. ?
Ärjhu bara tvungen att lägga ut annons texten.Målande text. ?
Det är inte så mycket hopp på cykel- och gångbanor i bostadsområden så det går bra ändå.Det är nog ingen fara, ramen kommer att vika sig vid landningen så framhjulet kommer att ha gott om plats ?
Nu är du väl hård plasten över bakramen /mellan sadlarna är väl från rettan om tyskröven försvinnerJag kanske kommer ihåg fel, men så såg väl aldrig R1:an ut...?
Veteranmotorcykel, Honda S65 modellår 1965 https://www.blocket.se/vi/97156169.htm
En ovanlig gammal hoj. Kan inte finnas många i Sverige
Det är en Lifan motor i den.Cool med en av de första Honda hojarna i Sverige, men noppigt krom och dassig pensel(?) färg. Och vad är det för motor han satt dit egentligen?
Cool med en av de första Honda hojarna i Sverige, men noppigt krom och dassig pensel(?) färg. Och vad är det för motor han satt dit egentligen?
Så är det nog, men originalmotorn följde med.En Lifan Fiddy-motor ser det ut som vilket väl är en kopia på den motor som sitter på Hondan original? Så förhoppningsvis var det bolt on och inga modifieringar.
Men likafullt så har den nu alltså en Kinesmotor och inte en Honda.
Så är det nog, men originalmotorn följde med.
En z900 i originalskick med 0 mil hade det kunnat vara ett lagom pris för en hoarder, men för en ombyggd hoj med knullputs - möjligen om $tålarna från bauta-arvet bränner i ens ficka.Säljs den verkligen för 225k?
Säljs den verkligen för 225k?
Undrar vad den graverade svingen är värd Är det racegravyr för snyggare och snabbare nedläggLugn. Det är bara en intressekoll.
Skulle han känna av något intresse så åker nog priset upp ett snäpp till.
En kvarts miljoooon är väl en rund och jämn summa...?
Sååå... Den är inte billigast på blocket, trots att den billigaste gått kortare och är fullt fungerande (?) och besiktad.När besiktningen skiter sig åker den ut på annons...
"gick inte genom besiktningen på grund av petitesser"
- Utskjutande detalj 6.2.9 fram utformning olämplig (hydralvätskebehållare)
- Färdbroms bromsbelägg 1.1.13 fram höger oljebemängda
- Stötdämpare 5.3.2 fram vänster läckage
När besiktningen skiter sig åker den ut på annons...
"gick inte genom besiktningen på grund av petitesser"
- Utskjutande detalj 6.2.9 fram utformning olämplig (hydralvätskebehållare)
- Färdbroms bromsbelägg 1.1.13 fram höger oljebemängda
- Stötdämpare 5.3.2 fram vänster läckage
Sååå... Den är inte billigast på blocket, trots att den billigaste gått kortare och är fullt fungerande (?) och besiktad.
Istället får man en hoj med läckande framgaffel som pissat ner bromsarna. Och jag antar att de där utstickande sakerna är spetsarna på styret.
Well..
20000 skulle jag väl kunna bjuda. Men vad ska jag med ett bojsänke till?
Och han skulle nog inte gilla det budet, med tanke på att han inte gillar stor prutare, och nog är jag både storväxt och prutare!
Ja, märkligt.Sååå... Den är inte billigast på blocket, trots att den billigaste gått kortare och är fullt fungerande (?) och besiktad.
Istället får man en hoj med läckande framgaffel som pissat ner bromsarna. Och jag antar att de där utstickande sakerna är spetsarna på styret.
Well..
20000 skulle jag väl kunna bjuda. Men vad ska jag med ett bojsänke till? ?
Och han skulle nog inte gilla det budet, med tanke på att han inte gillar stor prutare, och nog är jag både storväxt och prutare!
Cachad info från KFM i ärendet - för den intresserade.20 papp.
Det var precis vad KFM värderade den till när den gick på auktion i Karlskrona för mindre än 2 månader sedan.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|