notrightrider
The white zone is for loading and unloading only
Cachad info från KFM i ärendet - för den intresserade.
Okay, det får man ändå ge Pawel - han har ryckt av de värsta obsceniteterna från hojen.
Brrr!!!
Cachad info från KFM i ärendet - för den intresserade.
Ja, märkligt.
Och jag har en fobi för att svara på annonser där objektet "går riktigt bra i motor och låda".
Antingen går den som den ska, eller så är det något fel på den.
Varför hyllar man just detta objekt som exeptionellt på den punkten?
Om man med "bra" menar att den är prestandaförbättrad så bör man ju ange det istället
Iakttagna brister/fel:
Rostangrepp
Motorn har oljud "tickar/knackar"
Framgafflar läcker olja
Oljud i motorn dödar den helt.11000 mil och oljud i motorn!? Skulle nog vilja säga att även 20kkr är för mycket.
Dessutom eventuellt skulder med på köpet?
Fel #1 på MeanStreak/Marauder, igenkläggade hydraullyftare. Lätt fixat. För 20k skulle jag kunna överväga att spendera nån tusing på gaffel, bromsbeläggs och lyftare, men för 40k... nä.Oljud i motorn dödar den helt.
Men eftersom han är en hyvens kille, och skriver att den går exeptionellt bra, och påpekar att det inte finns några missljud från motorn, så har han väl renoverat den.Från Brinkens cachefynd:
Köper man från fogden ska skulder på fordon vara rensade.
Bra anledning till att inte göra det.Det tycker jag också men läser man länken från fogden så verkar det inte riktigt så.
Transportstyrelsen har kvar skulden i sina system, men skulden kan inte drivas in. Lite skumt tillstånd kan man tycka. Om jag inte minns fel ska man kunna få dokumentation från fogden att ge till tramsportstyrelsen för att ta bort skuldnotisen, men hur väl byråkratin fungerar vet jag inte. Och det kan vara så att jag minns fel av det jag fått veta på fogden.Det tycker jag också men läser man länken från fogden så verkar det inte riktigt så.
De där var ju extremt populära som nya då de passade in i dåvarande försäkringsklassningen som relativt billiga.Synpunkter på denna?
En polare är sugen på classic.
Trodde BMW var bättre än så...
Som privatperson..Varför lägger man ut en hoj på Blocket om det redan är reserverad och man har en köpare...?
Han la ut hojen idag 07:24Han kanske uppdaterat annonsen efter att köparen bokat hojen? Man vill ju helst inte plocka bort sina annonser förrän man verkligen sålt.
Och andra sidan vägrade blocket att låta mig skriva nåt liknande på en annons. Det slutade med att jag istället höjde priset till nåt fånigt högt belopp vilket resulterade i en massa onödiga mail och förfrågningar om vad jag egentligen menade och ville ha betalt.
Nästa gång ska jag testa om dom accepterar "reserverad".
Snabbt? Max tre timmar, sen är det ett svårsålt objekt.Han la ut hojen idag 07:24
Tror inte den reserverats så snabbt.... ?
Usch, nu fick jag ont i ögonen. Sätt på kläderna igen!"fin BMW som lätt byggs om till scrambler eller caferacer"
?
Lätt att bygga om den skulle jag väl inte direkt säga..
Så här ser den ut under skalet:
View attachment 461879
"fin BMW som lätt byggs om till scrambler eller caferacer"
?
Lätt att bygga om den skulle jag väl inte direkt säga..
Så här ser den ut under skalet:
View attachment 461879
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS