Ha ha, precis.Åk inte.
Bättre att gräma sig i efterhand för alla hojar man inte köpte när man hade chansen!
Det kan ju komma en ännu bättre annons i morgon. Eller i övermorgon.Åk inte.
Bättre att gräma sig i efterhand för alla hojar man inte köpte när man hade chansen!
Tack.Det fanns en annan hoj i närheten jag funderar på - men jag hinner inte iväg denna helgen för att kolla på den.
Om du vill kan jag kika på 350in åt dig - om den är kvar när jag väl jobbat undan lite.
Det är så en samling byggs uppDet kan ju komma en ännu bättre annons i morgon. Eller i övermorgon.
Det är svårt med de där facktermerna, det är bara riktiga experter som förstås vad "helt avskruvad motor" betyder...Hojen var visserligen väldigt fin och välbevarad, men det är en rätt ointressant mellanmodell.
Jag skulle inte intressera mig för ens halva den summan.
Undrar vad "helt avskruvad motor" innebär?
Det är svårt med de där facktermerna, det är bara riktiga experter som förstås vad "helt avskruvad motor" betyder...
Priserna på gamla enstånkor är svåra att smälta, det finns en hel tråd bara om detta.
Gamla enstånkor
DR650, XT600, KLR osv på Blocket, visst känns det som att alla ligger runt 10k för högt? KLR:en som jag hade för några år sedan, och XT600:an jag har nu gav jag båda runt 14k för. Är det verkligen någon som betalar 25k för en 20-30 år gammal enstaka med 6000 mil på mätaren? Jag gör det inte i...www.sporthoj.com
Jag läser det som oskruvad motor. Fanns det strypningar i de gamla häckarna?Om jag är snäll så kan jag tänka mig att någon som kanske inte har svenska som modersmål menar "helt avstrypt motor"...?
Ha ha!Lilla Edet...?
View attachment 466290
5 ggr denna vecka.
Nej, förlåt. Jag skall inte hålla på så.
Hojen var visserligen väldigt fin och välbevarad, men det är en rätt ointressant mellanmodell.
Jag skulle inte intressera mig för ens halva den summan.
Undrar vad "helt avskruvad motor" innebär?
Blinkers bak är inte original, men det är kanske det säljaren menar...?
Säljer???Bitcoin.... Nä, jag köper och säljer gamla enstånkor. Bättre marginaler
När värdet är rätt så säljer även du.Säljer???
Jo, när fogden är runt knuten så blir det väl så.När värdet är rätt så säljer även du.
XT600K = 250 000.... Du börjar fundera på det
Jo, när fogden är runt knuten så blir det väl så.
Men vad ska man göra med 250kkr??
Ett spabad, eller ett nytt kök?
Pengar är ju jättetråkiga i sig, det är bara när man omvandlar dom till någonting man njuter av som dom blir meningsfulla.
Men fattar din poäng
Jo, men vilka?Köpa ett gäng andra hojar?
Var tvungen att kolla - högsta bud ligger på 20”Framdäcket är felvänt.
Ja, obeskrivligt cool.
Reggad! En sådan glasskioskracer.
Vill verkligen ha.
Men, månadens mål är redan uppnådda genom köpet av TL 125an, tyvärr.
Eller... ...vänta!
Det är förste december nu.
Nej, budgivning - den blir dyr.
Eller...?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |