Sjukt macho. Vad går den för tror ni? 27 tusen?
Problemet med att bo i Stockholm är att garageytan lätt blir dyrare än vad hojen kostar. Utrymmet för en "hojsamling" springer lätt upp i hundratusentals kronor. Å andra sidan kanske själva hojsäsongen är lite längre än i Kainulasjärvi (stavningen?). Såg att ni hade 22 minus idag...Jo, men vilka?
Det finns en anledning att jag köper vissa hojar, och det är inte att omsätta dom till pengar igen, utan för att jag vill ha dom.
Så det blir en svår färd framåt, att byta ut en älskad Tenere mot...???... 10st mediokra hojar av konstigt märke.
Hemsk tanke.....om man hamnar där..
Men fattar även din poäng
Verkligen en mellanmodell utan USP’ar och ful tank. Jag hade en sån 2 år sen och den var iaf skönare än snyggLilla Edet...?
View attachment 466290
5 ggr denna vecka.
Nej, förlåt. Jag skall inte hålla på så.
Hojen var visserligen väldigt fin och välbevarad, men det är en rätt ointressant mellanmodell.
Jag skulle inte intressera mig för ens halva den summan.
Undrar vad "helt avskruvad motor" innebär?
Blinkers bak är inte original, men det är kanske det säljaren menar...?
Ha ha.Problemet med att bo i Stockholm är att garageytan lätt blir dyrare än vad hojen kostar. Utrymmet för en "hojsamling" springer lätt upp i hundratusentals kronor. Å andra sidan kanske själva hojsäsongen är lite längre än i Kainulasjärvi (stavningen?). Såg att ni hade 22 minus idag...
En rysk Ural vore nåt att satsa på?
Hushållerska verka medfölja.
Vad hände med Bultacon?När jag växte upp var det inte ovanligt att folk körde crossmaskiner lite som de hade lust till i villaområden. En kompis hade en Maico 490 ett tag, men vill minnas att han bytte mot en Bultaco av okänd storlek. Sen vittnade han i en narkotikarättegång och hittades död, men det är en annan historia.
Ingen aning. Jag minns inte allt från 80-talet.Vad hände med Bultacon?
Blev de tilltalade dömda i knarkhärvan? Hur fakeade du din död?Haha har haft både en Bultaco 250 och en Maico 490
Haha har haft både en Bultaco 250 och en Maico 490
Kommer inte ihåg årsmodell men var singeldämpare på den så inte 81aMen har du haft en 81a Maico 490?
Något för er som nördar in er på gamla svaga en cylindriga udda saker?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|