team toker
Gudomlig sporthojare
det enda bra med es´n är at org delarna finns
En homage till CBR900RR-R?Någon borde i alla fall kontakta honom, och fråga varför han perforerade framskärmen?
Någon borde i alla fall kontakta honom, och fråga varför han perforerade framskärmen?
Som jag sagt innan, någon borde ta ifrån honom hunden och bryta av käppen så han inte kommer ut i garaget mer.Någon borde i alla fall kontakta honom, och fråga varför han perforerade framskärmen?
Hade samma problem med min DT50För att inte få luftkudde under framskärmen.
Över 300 lyfter det direCkt.
Alla vet det.
Cool hoj, men för en halv mille hade jag nog hellre slagit till på 1299 Superleggeran som dyker upp om man scrollar ner.Här är väl en anledning att börja spela på hästar
View attachment 467179
Nej jag skulle inte lägga dom pengarna på en hoj men det är kul att se att dom iallafall byter ägare iblandCool hoj, men för en halv mille hade jag nog hellre slagit till på 1299 Superleggeran som dyker upp om man scrollar ner.
Häftig bit av historia, men mycket hoj för pengarna är det ju inte direkt. Hondas V4 verkar aldrig ha varit någon riktigt vass hoj, om man lyssnar på dom som körde dem när det begav sig. De är lite coola, kanske speciellt pga de stora namnen som satte dem på prispallen. Men varför de egentligen kostar så mycket mer pengar idag än de samtida är något av ett mysterium när man tänker efter.
Säljer pga tidsbrist? Tar det tid att inte röra eller köra en hoj? ? Kräver helt klart en köpare med för mkt pengar.Här är väl en anledning att börja spela på hästar
View attachment 467179
Det där är originalframskärmen, tro det eller ej.Ska man kalla nåt utställningsskick kanske blinkers fram inte ska hänga i sladden och en icke original framskärm sitta på men ja vet inte Hojen ser ju fin ut annars men sånt drar ner ett första intryck när man dundrar på med utställningskick
Där ser man vad illa man minns var det så illa att det var wannabekolfiberplast hade för mig den var samma blå som vid r-logganDet där är originalframskärmen, tro det eller ej.
Edit: Vad gäller RC45-an har Micke Persbrandt ägt den. Bara där ökar värdet!
Tänkte också på det....tidsbrist.Säljer pga tidsbrist? Tar det tid att inte röra eller köra en hoj? ? Kräver helt klart en köpare med för mkt pengar.
Säljer pga tidsbrist? Tar det tid att inte röra eller köra en hoj? ? Kräver helt klart en köpare med för mkt pengar.
Onekligen, men ATV har alltid lockat tatuerade ställningsbyggare utan hojkort, men med fast jobb som möjliggör ett kreditköp.Fanimej svettig prissättning för en 2008.
Onekligen, men ATV har alltid lockat tatuerade ställningsbyggare utan hojkort, men med fast jobb som möjliggör ett kreditköp.
Alltså polacker? ?
Nej mer en tanig Liam ( Tidigare Ronny ) med tanktop och crosshjälm, som vill "köra hoj" men bara har B kort, snart iaf.
Köps i Augusti och säljs några månader senare med gigantisk förlust, -Äh den är ju på kredit! Är han servicemontör så kanske det åker på en sänkningssats och breddad bakaxel också.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|