BGL
Medlem
Deals on Wheels vad är det för byfåneföretag egentligen? En MT10 från 2018 med 1800 mil på mätaren med lite dekaler och en Akra slip on för 159 900 Något helsystem från Akra sitter det inte på den heller.
Deals on Wheels vad är det för byfåneföretag egentligen? En MT10 från 2018 med 1800 mil på mätaren med lite dekaler och en Akra slip on för 159 900 Något helsystem från Akra sitter det inte på den heller.
Men, men den har ju "maximal kvalitet, extraordinär teknik".....Deals on Wheels vad är det för byfåneföretag egentligen? En MT10 från 2018 med 1800 mil på mätaren med lite dekaler och en Akra slip on för 159 900 Något helsystem från Akra sitter det inte på den heller.
Jo, men så kostade den 6-7 Tammer också...
Asså, 17000kr för en hoj som alla totaldissar som helt okörbar, klen och ful. Och som nästan skänktes bort för ett par år sedan.Men den här då?
Den verkar redan vara van vid stugmiljö, lite dammig och omlackad i en lyster som får den att se lite vildare och tuffare ut.
I övrigt kan den vara körbar om annonsören inte skarvat alltför mycket med sanningen.
Priset är väl ändå inte mer än ca 2 Tammer, så med lite lirkande kan den kanske gå att få loss, så att själen kan få ro?
View attachment 471779
Trots felskrivningen - En sån där suktar jag faktisk efter
Jo, men det är ju en bonus, inget som behöver skrivas på, bara att köra...
Tokigt välservad och papperslös
Jag vet inte, kan du tyda texten på packväskan?
Lacken! Free Spirit eller galet fyllo?
*host*... Luktar ju inte alls skumt,,,
Tokigt välservad och papperslös
"Yamaha MT 10 är en riktigt fin motorcykel med maximal kvalitet, extraordinär teknik & säkerställer intensiv körglädje. Den är smidig att hantera och samtidigt sportig"Deals on Wheels vad är det för byfåneföretag egentligen? En MT10 från 2018 med 1800 mil på mätaren med lite dekaler och en Akra slip on för 159 900 Något helsystem från Akra sitter det inte på den heller.
Hade varit värd 30 om det varit originalspis....
En 7/11 ? Dessutom i "rätt" färg
Adem svarade direkt
Det är nog A**** 19-åriga son som kränger den... Får jag en känsla av.Adem svarade direkt
Hej. Hojen är inte registrerad och går inte att registrera. Finns inga papper alls på den. Så det är som att köpa en cross. Olaglig att köra på vägen. Och endast betalning krävs för att du ska äga hojen
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|