Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Det såg dessutom rätt trevlig ut. Synd att Herr Eldstorm inte bjöd på någon länk så man kunde kolla närmare på den.Cb450? Ytterst ovanlig modell, jag har i alla fall aldrig sett någon. Nästan "unik".
Det såg dessutom rätt trevlig ut. Synd att Herr Eldstorm inte bjöd på någon länk så man kunde kolla närmare på den.Cb450? Ytterst ovanlig modell, jag har i alla fall aldrig sett någon. Nästan "unik".
Oherregudkan ingen jävel klappa på han så ingen mera hoj blir sabbad.. Den var jävligt illa skapad.
Den jäveln var stygg mot ögat
Oups glömde visst klistra in länken. Det ska inte upprepas!Det såg dessutom rätt trevlig ut. Synd att Herr Eldstorm inte bjöd på någon länk så man kunde kolla närmare på den.
Bara öka lånet på kåken medans det fortfarande går och slå till innan den är borta ??
Bara öka lånet på kåken medans det fortfarande går och slå till innan den är borta ??
Jag som sålde ett renoveringsobjekt nyss, trodde det fanns 13 på dussinet en gång i tiden men den är tydligen unik.
Dessutom tror jag han har fel om generationerna, LC-modellerna tycker jag verkar vara mer eftertraktade och högre i pris. Trots tröttare motor.
Angående hans rad:
Jävla snackpåse, för att bo i Arvidsjaur..
Angående hans rad:
"då original oljepump svimmade med dess suveränt löjliga plastdrev för drivning. så numera är det direktblandning i tank som gäller"
Så kan jag skriva under på att det är skitlöjligt, min motor pumpade ingen olja men jag såg ju att dreven halv dolda bakom kopplingskorgen snurrade, så jag fattade inte varför det inte funkade. Sen tittade jag ännu mer noga och såg att plastdrevet snurrade men inte axeln, det satt en kullagerkula(?) fastkilat mellan drevparen
Vem vill hålla på och blanda bränsle själv?Jävla snackpåse, för att bo i Arvidsjaur..
Han hoppas det låter såhär:Lugn.
Det är bara en intressekoll.
Koll för att se om någon vill betala 70 papp innan han ens fått ihop den.
Obesiktad, kanske inte går att besikta ens. Den bör man nog kolla så att den faktiskt är reggad här. Till exempel så fanns det nån snubbe i göinge som sålde USA-importer som inte var regbara här. För delar, absolut men inte så kul att stå med en mc man inte får bruka. Göingen har jag för mig var öppen med den omständigheten. Avvek ofta 50cc i modellnamnet men inte i realiteten. Denna hoj skulle kunna vara en slik.Eller en cb450 för 7500kr?
Han hoppas det låter såhär:
-Tjena, Bengtsson här, är den klar i höst?
-Jo
-Ta o hör av dig då, så tar jag den.
-Fint, ha du en trevlig Midsommar & hälsa frugan
Ja, om man inte bor på 80 talet så att bensinmacken har en enkom blandpump.Tankar man x antal liter och fyller på x dl olja?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|