Och dessutom rost runt tanklockets nyckel hål
Och dessutom rost runt tanklockets nyckel hål
Han trodde kanske inte att ditt bud var seriöst för nu kostar den 10kr, passa på och buda nu!Jag tycker vi budar på denna allihopa.... Jag börjar på 101:- (och jag har pengarna)
View attachment 476838
Javisst, otroligt på 1960-talet.Z750 med "otroliga prestanda"... yeah right...
Märkligt ljusarrangemang och det där med "välbyggd" är väl att spänna bågen lite väl mycket?
View attachment 477061
Hoppla, lön i fredags, och en 90% prissänkning, nu jävlar snackar vi!Han trodde kanske inte att ditt bud var seriöst för nu kostar den 10kr, passa på och buda nu!
View attachment 477073
En kille var hos mig idag och kollade på en hoj, han skulle till Malmö på Torsdag och kolla på en Goldwing, misstänker starkt att det är denna. Han skulle höra av sig på fredag så får vi se om det blev affär, återkommer ?Han trodde kanske inte att ditt bud var seriöst för nu kostar den 10kr, passa på och buda nu!
View attachment 477073
Det är 17 000 under vad nästa Gladius kostar.Tycker det ser ut som mätarställningen börjar på 45XXX. Så Det är väl ungefär vad en halvskabbig Galdius med 4500 mil ska kosta.
Ägaren har missat de senaste årens prisgalenskaper?Det är 17 000 under vad nästa Gladius kostar.
Så ganska billig är den.
Ägaren har missat de senaste årens prisgalenskaper?
"Fg ägare sålde hojen då åldern passerat pensionen m bra marginal."En kille var hos mig idag och kollade på en hoj, han skulle till Malmö på Torsdag och kolla på en Goldwing, misstänker starkt att det är denna. Han skulle höra av sig på fredag så får vi se om det blev affär, återkommer ?
Jag funderade ifall det var en importare som inte reggats ännu. Varningsklistermärket på tanken var ju på spanska.Eller så har ägaren insett att den festen är över nu och det är dessutom höst.
Det har gått ett dygn och annonsen är kvar.
Jag funderade ifall det var en importare som inte reggats ännu. Varningsklistermärket på tanken var ju på spanska.
FordonsstatusJag funderade ifall det var en importare som inte reggats ännu. Varningsklistermärket på tanken var ju på spanska.
Korrekt, han är från Spanien. Men verkar vara på Chalmers sen 7 år..Annonstexten indikerar annat modermål än svenska.
Korrekt, han är från Spanien. Men verkar vara på Chalmers sen 7 år..
Skulle gissa att han tog med motorcykeln när han flyttade hit.
Hojen är säkert helt ok som brukshoj. Galdiusen är kul att köra och gör vad den ska.Fordonsstatus
Avställd (2018-09-30)
Påställt första gången i Sverige
2017-05-05
Påställt första gången (vanligen i utlandet)
2012-03-28
Import/införsel
Ja
Att den varit avställd i 4 år kan påverka priset negativt....
Bra att kunden blir informerad om att fordonet har en vindruta, så att ingen missar att fordonet har en vindruta. Kan bli jobbigt när någon reser för att bese objektet och väl där, som först, upptäcker att det har en vindruta.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|