hannuse
När resan är målet
Det är för lång bort, annars hade jag åkt direktNjae. 90.000kr för ett par leksaker? Tror inte det.
Det är för lång bort, annars hade jag åkt direktNjae. 90.000kr för ett par leksaker? Tror inte det.
Jag är tveksam till deras gaffel. Det verkar inte ha kommit så många kopior.Det kallas att vara innovativ, och ibland blir det skitbra, men man tar risken att bli ihågkommen för det som blev dåligt istället.
Jag vet inte riktigt var BMW's länkarmsframgaffel hamnar på skalan, innovativt, javisst, men blev det bra?
Lågkonjunktur brukar innebära utmärkta tillfällen för de bemedlade att köpa billigt av de mindre lyckligt lottade. Miljardärerna kan köpa saker extra billigt av de som blir arbetslösa och inte klara amorteringarna längre.
Ja, om inte annat så blir det när folk inte låter pengarna rullaMan skulle nästa kunna tro att det att det är en lågkonjunktur på eller nått så som folk håller i sitt nöjes/lekkapital...
Äsh, åk nu, ta en burgare på krysset och sedan hem....Det är för lång bort, annars hade jag åkt direkt
Ok, må så vara, men för ett halvår sedan var det ju inget problem.Nej! Den står i Pajala, där är en sån där värd 3-5000 kr.
Ok, må så vara, men för ett halvår sedan var det ju inget problem.
Så det finns någon annan orsak, vet dock inte vilken?
Långt bort? Det normala här verkar ju vara att utan tvekan åka hundra mil med släp för nåt man vill ha. Inte för att jag gör det, men alla andra.Det är för lång bort, annars hade jag åkt direkt
Nej, och det var därför jag använde ordet "miljardär". "Miljardär" är väl vad "miljonär" var på 90-talet. Idag är alla miljonärer verkar det som.I din Aspbergervärld finns bara miljonärer och arbetslösa.
Miljonär är väl inte direkt ovanligt i dag
Jo, men visst. Där är det snöskot´som gäller.Inte ens i våras var det samma hojpriser som under pandemin och nu är det höst som grädde på moset och det ser mörkt ut för den som vill sälja hoj just nu.
Men i kring Pajala och Kiruna är det lågt intresse för hojar, särskilt gamla hojar.
Antalet miljardärer i närheten av Pajala som längtat efter billiga XT125or är nog få... Tyvärr..Lågkonjunktur brukar innebära utmärkta tillfällen för de bemedlade att köpa billigt av de mindre lyckligt lottade. Miljardärerna kan köpa saker extra billigt av de som blir arbetslösa och inte klara amorteringarna längre.
Dom har ju dessutom garagen fulla med SR250's redanAntalet miljardärer i närheten av Pajala som längtat efter billiga XT125or är nog få... Tyvärr..
Nu är den ute igen för 38 000 istället för 25 000 som senast.Hur hårt har ni terroriserat den här stackaren egentligen? Känns som att han börjar bli uppgiven
View attachment 477371
Jag får väl förbarma mig till helgen då, så att den inte hamnar hos någon miljardär och dammar.Inte ens i våras var det samma hojpriser som under pandemin och nu är det höst som grädde på moset och det ser mörkt ut för den som vill sälja hoj just nu.
Men i kring Pajala och Kiruna är det lågt intresse för hojar, särskilt gamla hojar.
Han höjer alltså priset tills ingen hör av sig längre, och sedan backar han på det....Nu är den ute igen för 38 000 istället för 25 000 som senast.
Sen verkar han ha glömt nämna att kamremmarna behöver bytas i nya annonsen.
View attachment 477517
Nu är den ute igen för 38 000 istället för 25 000 som senast.
Sen verkar han ha glömt nämna att kamremmarna behöver bytas i nya annonsen.
View attachment 477517
Beskrivning
Lägger upp ny annons igen pga intressenter som skall köpa men inte gör det. Svara inte om ni saknar pengar. !!
Kan aldrig bli för många SR250 i garaget. Man måste äga alla, annars är det inga samlarobjekt längre. Så fort de blir till salu köps de upp av dessa samlare, för att hålla uppe på värdet för dessa attraktiva cyklar.Dom har ju dessutom garagen fulla med SR250's redan
Men vem köper en gigantisk hoj med tänkbara gigantiska servicebehov. Börja skruva ned en mc av denna kaliber, nej tack.Märkligt att somliga säljare har så mycket problem med sina spekulanter...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|