App, app…
Bilder behövs inte ens…men…varför är det ”pil neråt” ? ?
Den är så jävla ful att blocket tog bort bilderna och sänkte den 5000:- automatiskt för att det skulle finnas någon chans att få den såld
App, app…
räcker inte, jag sålde en ny den var hopplöst slö, gjorde ingen lycklig.Den är så jävla ful att blocket tog bort bilderna och sänkte den 5000:- automatiskt för att det skulle finnas någon chans att få den såld
Det finns andra kvaliteter än effekt och toppfart. Charmen hos en genuin enstånka kan uppskattas av alla riktiga mc-entusiaster.räcker inte, jag sålde en ny den var hopplöst slö, gjorde ingen lycklig.
Det är enstånkor man samlar på, inte specifikt Yamaha 250. Även om den är mest eftertraktad.Tyvärr har jag inte kunskap om dessa, mycket åtråvärda, men vad jag förstått finns det personer som samlar på motorcyklar av detta märke.
Där finns nog kunskap!
Vilket sanslöst kap. Synd att dessa klipp alltid är så långt bort. 50 mil till Kalmar är för långt.App, app…
Vilket sanslöst kap. Synd att dessa klipp alltid är så långt bort. 50 mil till Kalmar är för långt.
Den där borde man nästan köpa och köra TET/TST med.... ?Kolla här då!
Åt samma håll - det är ju two for one av dina eftertraktade samlarhojar!
Åk och hyr ett släp nu. Du kan vara hemma till midnatt.
Klipp båda, bestäm dig för vilken du vill behålla och sälj den andra dyrt till en av dina samlare i Människobyn som är van att betala för mycket. Alla nöjda, och du har en gratis hoj - vilken du nu väljer att behålla.
Den där borde man nästan köpa och köra TET/TST med.... ?
Ja alltså, hittills har jag inte kört någonstans längs TET/TST där man inte kunde köra en dylik på slätdäck. Kanske inte jättefort, men å andra sidan kommer man ändå fram…
Den har väl 19" 3.0 fram och 140/90-15 bak. Det borde ju gå att få fram bra grusbus däck i de dimensionerna?På slätdäck.
Sittande i sadeln, och med fransade saddlebags för grejerna samt ett vintage ABC-stativtält för övernattningarna.
...å gärna med längre dagsetapper än tyskar och danskar mäktar med allt sitt pausande.
Go get 'em!
Den har väl 19" 3.0 fram och 140/90-15 bak. Det borde ju gå att få fram bra grusbus däck i de dimensionerna?
Kan man inte vända något däck så man får bättre grepp..... ?15" är en jädra begränsning för grovmönstrat.
Det närmaste jag kommer vid en snabbgoggling på 15" är ett däck som verkligen heter något ballt:
"Bridgestone Battlax Adventurecross Scrambler"
Det låter väl rugged?
Men, pay-offen för däcket berättar vad det handlar om:
"Modern scramblers needs modern tires."
Det är alltså bara yta och trams - ingen funktion alls.
Nä, det som kittlar mig är att köra TST på slätdäck. Jag såg att det finns fina Dunlop med vit sida i aktuell dimension.
Slätdäck, minimal packning och sedan köra åttor kring tyskar med korvlådor och 3 våningar ytterligare stuvade på dem.
Dom är så jävla sämst på att köra grus så det bara inte finns.
Sedan har dom så fruktansvärt mycket grejer med sig att man storknar.
Dom tror dom är en nutida Sven Hedin - men dom lägger mer tid på att upprätta och bryta sina bisarra Karen Blixen-camps än att faktiskt köra. Dom får helt enkelt ingen mängdträning i att köra på löst underlag.
Dom är nybörjare varje ny dag eftersom det är typ18 - 20 timmar sedan dom körde sist.
Tyskar...
TET hoj?
Ha ha ??TET hoj?
En klassik "tyskr-v"
Skulle han ha galler framför lysena så vore det ju lite klassisk roadracer-Mad Max styleExponerat expansionkärl never goes out of style.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|