Bra - man brukar vara ganska noggrann när man tvättar skrevet......Tvättade som skrev?View attachment 478899
Bra - man brukar vara ganska noggrann när man tvättar skrevet......Tvättade som skrev?View attachment 478899
Frågan är varför han måste pilla bort flänsost från motorcykeln.Bra - man brukar vara ganska noggrann när man tvättar skrevet......
Säljaren tror han menar att ”billigare än så här blire ente”Jag fattar aldrig när de skriver "angivet pris eller högstbjudande". Vad fan är alternativet? Att hojen säljs till ett pris som ingen bjudit?
Trodde det. Han har en del ehrm, oortodoxa idéer men har skruvat ihop en del fräsiga gamla oljekylda. Den där har nog synts i annan skepnad innan. Fattar inte hur han orkar men ibland blir det bra, ibland bara konstigt, som i det här fallet.
De har gjort kaos med den, mark my words.
Jamen..varför inte begära 450 000 krrrrr..Malossikungen..
Cylinder : Malossi (MHR racing 172ccm 65mm) Malossi Alu 172cc cylinder är en Big Bore cylinder till 2-taktsmotor.jämfört med 180cc originalcylindern så ger denna bättre vridmoment än den större originalcylindern.
De utvecklade också fina bandsattser med framskida för snölek (och arbete)Jag tror Husabergaren är byggd av tede-77 som var aktiv på sporthoj förut, han har byggt några såna där och de flesta blev nog köpta av lappar.
Om Niklasinorr hittar hit kan han säkert bekräfta eller dementera den saken.
De utvecklade också fina bandsattser med framskida för snölek (och arbete)
Inte bara det. Dessa annonser som knappt kan tydas. Jag har hjälpt en kvinna nu köpa bil. Inte en enda annons utan massa felskrivningar, speciellt särskrivningar. Varför dom inte tar korrekturläsning av någon som behärskar svenska språket är för mig en gåta. Ett exempel på bilden ?Autocorrect kan vara lurigt. Om man använder den funktionen så bör man nog korrekturläsa sin text innan man lägger upp den.
Annars kan ju Vulcan bli vulkanen.
Hos kan bli hiss.
Milare kan bli mildare.
View attachment 479046
Inte bara det. Dessa annonser som knappt kan tydas. Jag har hjälpt en kvinna nu köpa bil. Inte en enda annons utan massa felskrivningar, speciellt särskrivningar. Varför dom inte tar korrekturläsning av någon som behärskar svenska språket är för mig en gåta. Ett exempel på bilden ?
View attachment 479048
Fan, jag vill ha damljus så här i vintermörkretInte bara det. Dessa annonser som knappt kan tydas. Jag har hjälpt en kvinna nu köpa bil. Inte en enda annons utan massa felskrivningar, speciellt särskrivningar. Varför dom inte tar korrekturläsning av någon som behärskar svenska språket är för mig en gåta. Ett exempel på bilden ?
View attachment 479048
Ändå starkt att han lyckades hålla ihop "tidsbrist" Det kanske finns hoppas om honom ändå ?Autocorrect kan vara lurigt. Om man använder den funktionen så bör man nog korrekturläsa sin text innan man lägger upp den.
Annars kan ju Vulcan bli vulkanen.
Hos kan bli hiss.
Milare kan bli mildare.
View attachment 479046
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |