Där lärde jag mig ett nytt uttryck - kan bara hålla medJag får lite bosozoku vibbar av den där kåpmonterningen
Där lärde jag mig ett nytt uttryck - kan bara hålla medJag får lite bosozoku vibbar av den där kåpmonterningen
Var precis den modellen jag tänkte på. Tok-ful värreTänkte faktiskt precis på det, den är ju långt före sin tid.
Idag betalas det över 300kkr för en hoj med liknande kåpa
View attachment 480196
Det där var jag lite fascinerad av förr. Kanske var tanken att när man når 8000 rpm så växlar man ner för att hamna över 9000Vete tusan, det är nog mera en fråga att ställas till japanska myndigheter - men jag är ganska säker på att detta är samma funktion på en CB750 K?View attachment 480191
...och det enda som hände var att lyset lyste lite starkare...Det där var jag lite fascinerad av förr. Kanske var tanken att när man når 8000 rpm så växlar man ner för att hamna över 9000
”Utrustad med bredare passagerarsits” ?
"Extremt utrustad"? Får man en massa utrustning som inte är monterat på hojen då eller?
Är nog bara en viss typ av tjejer man får upp på den sitsen”Utrustad med bredare passagerarsits” ?
Hur är de skapta?”Utrustad med bredare passagerarsits” ?
Och 47 mil (enligt bilden), eller 43 mil enligt texten. Är de inte roligare än så? Det måste den väl ändå vara? En liten dagstur bara...
"Extremt utrustad"? Får man en massa utrustning som inte är monterat på hojen då eller?
Drygt 50k extra på Mcn är ganska lätt att konstatera.
Och R&G Exhaust hanger så man blir av med passagerarfotpinnarna...”Utrustad med bredare passagerarsits” ?
Det är den firman som inte tar något ansvar då alla fordon är förmedlingDrygt 50k extra på Mcn är ganska lätt att konstatera.
Fast konsumentköplagen gäller även vid förmedlingsuppdrag, såvitt jag vet. Handlaren slipper således inte undan ansvar.Det är den firman som inte tar något ansvar då alla fordon är förmedling
Man köper räven i säcken.. Finns tråd om detta då en frågade om hjälp då hen bokat hoj hos adrenalin o avbokade då sporthoj kunskaper avslöjade vissa icke bra saker om hojen
På ett biltemastöd. Ingår det i priset?
?Nä du får köpa ett eget , prutmån finns inte heller ?På ett biltemastöd. Ingår det i priset?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|