Det är ju en vass tävlingsmaskin så nästa ägare borde ha koll på sånt även om nuvarande tror att det är en pendlarhoj.Bara jag som tycker att 36000 är väldigt mycket för en nedriven SXV, med potentiellt dålig motor?
Det är ju en vass tävlingsmaskin så nästa ägare borde ha koll på sånt även om nuvarande tror att det är en pendlarhoj.Bara jag som tycker att 36000 är väldigt mycket för en nedriven SXV, med potentiellt dålig motor?
... Ja, men 35-40 brukar man få en körbar för.Det är ju en vass tävlingsmaskin så nästa ägare borde ha koll på sånt även om nuvarande tror att det är en pendlarhoj.
Brukar man? Funderade på en sån för ett tag sedan. Nästan aldrig till salu och dyrare än en eftertraktad sr250... Ja, men 35-40 brukar man få en körbar för.
Och jag hade hellre köpt den med motorknack innan någon tomte plockade isär den.
Ja, det tycker jag, från 35tkr /3500€ till 50/5k för en fin brukar det vara.Brukar man? Funderade på en sån för ett tag sedan. Nästan aldrig till salu och dyrare än en eftertraktad sr250
Det är ju en vass tävlingsmaskin så nästa ägare borde ha koll på sånt även om nuvarande tror att det är en pendlarhoj.
Brukar man? Funderade på en sån för ett tag sedan. Nästan aldrig till salu och dyrare än en eftertraktad sr250
Jävlar bara, SXV får visst sållas till den växande skaran hojar man borde köpt 2019...Ja, det tycker jag, från 35tkr /3500€ till 50/5k för en fin brukar det vara.
Men du har rätt, man drunknar inte i dem direkt.
Där har du fel. Alla SR250 är uppköpta av samlare och omöjliga att komma över.Brukar man? Funderade på en sån för ett tag sedan. Nästan aldrig till salu och dyrare än en eftertraktad sr250
?Har man ägt en med otur så vill man aldrig ha en igen , ?känner en som köpte en ny och på två år renoverade motorn tre ggr ja dom är vassa men man vill ju få körtid också ?han jobbar som mc-mek och skruvade själv men tröttnade efter tredje motorrivningen, ägaren efter körde två år utan problem och tredje ägaren fick ras andra veckan ?Brukar man? Funderade på en sån för ett tag sedan. Nästan aldrig till salu och dyrare än en eftertraktad sr250
Inga problem, de lagar nya https://www.bikesrepublic.com/news/...pe-scooter-breaks-cover-in-china-25hp-21-6nm/.Där har du fel. Alla SR250 är uppköpta av samlare och omöjliga att komma över.
Oerhört praktiskt att få med delar till liknande fordon.
View attachment 481576
https://www.blocket.se/annons/alvsborg/scooter_250cc/107159759
Vi talar nog om olika SR250...?Har man ägt en med otur så vill man aldrig ha en igen , ?känner en som köpte en ny och på två år renoverade motorn tre ggr ja dom är vassa men man vill ju få körtid också ?han jobbar som mc-mek och skruvade själv men tröttnade efter tredje motorrivningen, ägaren efter körde två år utan problem och tredje ägaren fick ras andra veckan ?
På tal om hojar på den sidan.
Beskrivning på MV Agustan där:
"Kedjan behöver spännas på den. Det ska göras en service varje år på den så vid nästa service tillfälle spänner man kjedjan"
Är detta det solblekta monstret från Nyköping som sticker sitt fula tryne över vattenytan igen...?
Äsch, nu blir man ju sugen på att se hela filmen. Igen! *)Är detta det solblekta monstret från Nyköping som sticker sitt fula tryne över vattenytan igen...?
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |
|
GGN-träning med Stark Varg!
Nu gäller den sista finslip... |
|
Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?
Efter en längre tids förhan... |
|
Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team
Screenshot KTM förstärke... |
|
Helt ny Yamaha R3
Inför kommande år lanserar ... |
|
KTM kommer med automatlåda
KTM lanserar sin nya halvau... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Screenshot Europeiska in... |