asfalt svarvare
pain in the ass
TBF- tjänstebortfall, tillbakaförmmidag, tangentbordsförkortningar.....vad vet jag??
//jj
//jj
Hehe. Du vet, så fort en hoj blir slaktad och omgjord till streetracer/bobber/caferacer/whatever ELLER svartlackerad så blir den mera värd än en 10 år yngre hoj i originalutförande. Det är lagen på blocket
Ja, TBF kan vara ett helvete.
Hmm antingen är han sponsrad... eller så har han fått för många av dom i sig...View attachment 436093View attachment 436094
https://www.blocket.se/Stockholm/Ducati_panigale_899_71966088.htm
Vad tycker ni är det prisvärd. titta så vacker den är..
Hehe, först när jag såg "racing anpassad" i texten blev jag lite förvånad över att jag missat det på bilderna, så jag gick tillbaka och synade dem lite noggrannare. Ah... Korvmojsrejsinganpassad.
Om den är prisvärd är avhängigt hur mycket extra du tycker allt bling är värt.
Jag tar nog hellre någon av 899orna för runt 100-110 000 isf, men utan bling.
Gillar du det så får du fråga dig om du tycker det är värt det. Ja, sedan har den ju knappt körts in med, det kan ju vara värt pengar med.
Hehe, först när jag såg "racing anpassad" i texten blev jag lite förvånad över att jag missat det på bilderna, så jag gick tillbaka och synade dem lite noggrannare. Ah... Korvmojsrejsinganpassad.
Om den är prisvärd är avhängigt hur mycket extra du tycker allt bling är värt.
Jag tar nog hellre någon av 899orna för runt 100-110 000 isf, men utan bling.
Gillar du det så får du fråga dig om du tycker det är värt det. Ja, sedan har den ju knappt körts in med, det kan ju vara värt pengar med.
.....
Äh, ni som kör/kört bana underskattar konstant värdet av racing wannabe bling runt korvkiosken
Mest imponerad blev jag av alla race prylar på hojen. Sen har den aldrig varit på en bana snacka om posör hoj
Äh, ni som kör/kört bana underskattar konstant värdet av racing wannabe bling runt korvkiosken
Mest imponerad blev jag av alla race prylar på hojen. Sen har den aldrig varit på en bana snacka om posör hoj
Men vad är det med folk?
Andra missfostret på raken!
Även F1 var en tidig specialare som förtjänar att tas om hand som den är.
Framflyttade fotpinnar på en F1a - kan ju ärligt säga att det var lite... ...oväntat.
På nåt sätt tycker jag den ser ut lite som att den modifierades på 70-talet och sedan bara putsats. Inte nåt jag skulle vilja köra omkring med men jag tycker ni kritiserar den lite för mycket.
Köpte bil för några år sedan av en man som var ung på 70-talet, han visade mig sin gamla Amazon som han byggt ihop precis som den han hade i sin ungdom. Fult jävla jalusi i bakrutan, gangsterkeps, L88-scoop på huven, bortplockad stötfångare fram men inte bak, B20 med webrar, plåtfälgar utan navkapslar med snobbringar...
Helt enkelt egentligen ganska ful men ändå så jävla rätt eftersom det var så dom såg ut då.
.... men den är stillös, smaklös och hopplös.
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|