Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Vansinnigt överprissatt moppefuckorenoverad gammal cross utan tomgång(?)

såna här, renoverade av en vuxen, lockar ju seniora köpare, speciellt när man vill ha dubbla priset. Att då börja annonsen med att moppefuckohota tänkbara köpare är ju bara korkat. Är ju inga Adidaskrigare som vill ha den här.

Jag tror inte så många moppefuckon vet vem Jeremy McGrath och dom skulle nog istället försökt göra en Tomac-kawasaki av den med mosterenergy-dekaler.
Så det är nog ett fullvuxet moppefucko som gjort det här halvdana försöket.

Bifogat

• CR_blocket.png
    CR_blocket.png
    2.1 MB · Visningar: 43
  • jermey-mcgrath-2.jpg
    jermey-mcgrath-2.jpg
    210.9 KB · Visningar: 41

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Hoj
Par stycken Ktm:er

Vansinnigt överprissatt moppefuckorenoverad gammal cross utan tomgång(?)

såna här, renoverade av en vuxen, lockar ju seniora köpare, speciellt när man vill ha dubbla priset. Att då börja annonsen med att moppefuckohota tänkbara köpare är ju bara korkat. Är ju inga Adidaskrigare som vill ha den här.

Åh fan... Inte visste jag att en sån har ett sånt värde... Tur att man har en sån då...

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Varför tar dessa inte hjälp att utforma en annons och med språket? Är för mig ofattbart och borde finnas pengar att tjäna på att erbjuda den tjänsten. Idag försvinner runt 50% om man söker något och själv värnar om sitt språkbruk. Särskrivning är något man idag måste tillämpa vid sökning och gäller iofs för både kreti och pleti.

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Varför tar dessa inte hjälp att utforma en annons och med språket? Är för mig ofattbart och borde finnas pengar att tjäna på att erbjuda den tjänsten. Idag försvinner runt 50% om man söker något och själv värnar om sitt språkbruk. Särskrivning är något man idag måste tillämpa vid sökning och gäller iofs för både kreti och pleti.

Det är ju inte ovanligt att säljare inte kan stava till det de säljer men i detta fallet skulle ju t o m Google translate hjälpt.

Anca

Sporthojsnörd
Gick med
26 May 2013
Hoj
Kawasaki Z1000SX -2019
Det är ju inte ovanligt att säljare inte kan stava till det de säljer men i detta fallet skulle ju t o m Google translate hjälpt.
Hehehe, helt off-topic men jag har en vän som har dyslexi. Han är fantastisk på sitt jobb men att skriva är så klart knepigt. Han skrev en brandskyddsdokumentation på dyslexi-Svenska och översatte den med Google translate till engelska. Sedan skickade han den till mig för korrekturläsning. Jag vet ju att hans stavning inte är perfekt och jag förstod verkligen noll av den engelska versionen. Så jag körde översättning från engelska till svenska för att se om det gick att få ut något av det.
Det gjorde det inte.... Vi fick ta det via Skypesamtal istället, det gick ju också bra.

Med det sagt, det kanske är tack vare Google translate som annonsen ser ut så där. ;)

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
5
Konstverk att både ha som poster och att köra med.
6758828475.jpg

TMax500

Kör alla sorters hojar. Live and let live.
Gick med
20 Apr 2009
Hoj
Triumph Thruxton 900, Moto Guzzi Bellagio, Vespa 300 GTS, Kawasaki Versys 650
Ja, den är ovanligt snygg!
Fast det finns säkert någon i tråden som hittar några fel. Gaffeln, fjädringsväg, nummerplåten, bakvända däck eller något annat. ;)
Men vacker är den!

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Hoj
13st Yamaha
Ja, den är ovanligt snygg!
Fast det finns säkert någon i tråden som hittar några fel. Gaffeln, fjädringsväg, nummerplåten, bakvända däck eller något annat. ;)
Men vacker är den!
Ha ha, ja, du träffade nästan alla.
Inga stänkskydd måste man väl också kommentera.
Håller med om att jag tycker att den ser välgjord ut, snyggt hantverk, även om den är ful som stryk.
Så jag gillar hantverket och utförandet.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka