Dagens Blocket! (mc-relaterat)

Niklas_W

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2021
Hoj
Yamaha Xt 600
Skönt att den blev kvar i Sverige! Berätta historien bakom det låga miltalet och gick den till en samlare?
Ja faktiskt!
Kan inte hela storyn, men det var en tidigare ägare ifrån Lilla Edet som gjorde en stor genomgång på hojen mellan 2016-2020.

Han renoverade framgaffel, förgasare och gjorde en allmän genomgång på hojen.

Killen som jag sålde den till hade som plan att små åka med den, kul att den kommer användas.

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Ja, fast en 97`a är ju inte det heller?

Lugn. Jag tror nog det var lite ironi bland de där tre punkterna.

"Sveriges coolaste hojbyggare" har en hemsida och en presentation som doftar av hö... ...höst... ...HYBRIS!

PAAL was born out of a shift in thought, process and execution. We have integrated all the different parts of our lives and skills to bring out the very best in our selves and our craftsmanship. It isn’t enough to be a skilled mechanic, an entrepreneur or have an interest in design. It is the teamwork, the learning from failure and the commitment to greatness that births something new.
Our mission is to continually transform the design and functionality of our bikes by pushing the limits of all that we lay our hands on. Each PAAL motorcycle has been redesigned by Fredrik Pål Persson and all components are restored or fabricated by hand in Scandinavia.

Spegla den texten mot exemplaret i Blocketannonsen och fundera lite.

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Kollade hemsidan säkert bra byggda men ser ju som de flesta högarna som annonseras ut på blocket .Den gröna BMWn var väl hyffsad

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Kollade hemsidan säkert bra byggda men ser ju som de flesta högarna som annonseras ut på blocket .Den gröna BMWn var väl hyffsad
Jag tycker att de flesta av hojarna på hemsidan var bra mycket snyggare än den i annonsen ovan och jag skulle kunna tänka mig att ha någon av dem i garaget. Ingen av dem verkar dock ha varken baklyse eller blinkers eller regplåt, vilket får mig att undra lite hur det är tänkt att de ska användas.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Jag tycker att de flesta av hojarna på hemsidan var bra mycket snyggare än den i annonsen ovan och jag skulle kunna tänka mig att ha någon av dem i garaget. Ingen av dem verkar dock ha varken baklyse eller blinkers eller regplåt, vilket får mig att undra lite hur det är tänkt att de ska användas.
Ja någon måste ju vara motvalls kärring?

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....

Bifogat

• D97640CB-8CA8-407D-9764-A1EFD54BCAC4.png
    D97640CB-8CA8-407D-9764-A1EFD54BCAC4.png
    2.3 MB · Visningar: 21

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Japp, när jag zoomar in ser jag något som skulle kunna vara lys och blinkers.
Hur det än är kostar de för mycket och jag åker hellre på en ful hoj som jag byggt själv än en snygg som någon annan byggt åt mig*.

*Originalhojar exkluderade.

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...