Hade du kollat tråden så hade du sett att den finns med och diskuterades på förra sidan.Jag är ofta här när jag behöver piggas upp... Och idag blev jag glad av att hitta en värsting på blocket ?
Håller med,Jag måste ändå säga att jag har viss respekt för dom som gör klart, går i mål, knyter ihop säcken.
Den är ju färdig, allting verkar fungera och den är besiktigad.
Sedan har jag ingen som helst dragning till choppers, café, scrambler.
Jag tycker att dom ser både fula ut, men framförallt icke funktionella, och den här är inget undantag för mig.
Men den är i alla fall färdig
Håller med,
Asfrän hoj som blev klar, snackare blir aldrig klara, dissa andra är enkelt. Bygga hoj är att gå egna vägar oavsett snyggt eller fult, vad som är rätt vet ingen, dissade fordon av mainstream brukar bli hyllade senare som designikoner.
Här vara det alla fel. Men skitsamma.
Ha det gött i sommar.
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Verkstadskataloger. Kawasaki https://www.blocket.se/annons/skaraborg/verkstadskataloger_kawasaki/99728618
Om man åker Kawa så kan jag rekommendera den här herren. Fick hem en fin gammal service manual till min Z400 idag
Ja just det. Vid mailkontakt hette han Thomas ?Herren heter Charlotte på webben
Bra tips, jag har en nästan rätt bok till min Suzuki (sen har jag rätt bok som PDF också)
Men det är något speciellt med en pappers bok man kan läsa i sängen...
Information som är tatuerad på döda träd känns mer officiell på något sätt.
Bromsoken fram monteras de av nästa ägare?
”Priset är fast” Ja lika fast som ditt fortsatta ägande
Det står ”orörd” i annonsen så jag antar att bromsoken har varit så sedan leverans.Bromsoken fram monteras de av nästa ägare?
Är det bucklor i tanken, eller ser jag fel?
”Priset är fast” Ja lika fast som ditt fortsatta ägande
Samlarobjekt är lite att ta i, trots att de är coola. Svåra att få tag i är väl heller inte så sant. En Honda XR 75, absolut, men inte denna
Jag backade men missade det ?
Det står ”orörd” i annonsen så jag antar att bromsoken har varit så sedan leverans
Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Aprilia 650 pegaso https://www.blocket.se/annons/dalarna/aprilia_650_pegaso/10106454
Ett klipp för någon i mitten av Sverige. Hade åkt själv om det inte var dryga 50 mil enkel väg.
Verkar Vara borta redan undertiden jag skrev detta?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|