hannuse
När resan är målet
Men det är i alla fall åtminstone en dödskalle!
Men det är i alla fall åtminstone en dödskalle!
"Registrerad som 35KW"Helrör och PC = 35 häst...
Mailade honom och bad att få se bänkpappret som säger 185hk?Helrör och PC = 35 häst...
System used:Mailade honom och bad att få se bänkpappret som säger 185hk?
Han skriver att den är chiptrimmat till 185hk? Inga papper på det.. Men det var hans polare som sa detta o det stämmer så det så.. ?System used:
5 hästar i ett bättre register tippar jag på, och det skrev jag till honom.. Men men..Akra skriver på sin sida att med PC och tuning kan helsystemet ge 15hk
PC skriver på sin sida att rätt tunat med helsystem kan det ge 15hk
Det är ju 30 hk, 5hk till får man ju lätt med klistermärken eller invinkling av nummerplåten...
Är du den typen som mailar på annonser du ändå inte är intresserad av? Så jäkla nice när man har en blocketannons ute och får meddelandet:5 hästar i ett bättre register tippar jag på, och det skrev jag till honom.. Men men..
Är du den typen som mailar på annonser du ändå inte är intresserad av? Så jäkla nice när man har en blocketannons ute och får meddelandet:
”Tja dänn va dyr kåmmer aldri köpa…!
Kenneth ”kuken” Karlsson”
Jo det händer, när folk är idioter och förtjänar att få reda på det också. Sen ville jag veta var han fick alla hästar ifrån ?. Han hade inte alla i stallet iaf?.Är du den typen som mailar på annonser du ändå inte är intresserad av? Så jäkla nice när man har en blocketannons ute och får meddelandet:
”Tja dänn va dyr kåmmer aldri köpa…!
Kenneth ”kuken” Karlsson”
Mina ögon kleggade igen!??
Denna annons blir den första i SH:s historia som faktiskt kräver en ljudeffekt.
Kör ljudeffekten först på hög volym och sen kollar ni på annonsen
Ljudet
Annonsen:
Mina ögon kleggade igen!
Hoppas vid gud att alla originaldelar finns kvar
??
Denna annons blir den första i SH:s historia som faktiskt kräver en ljudeffekt.
Kör ljudeffekten först på hög volym och sen kollar ni på annonsen
Ljudet
Annonsen:
Sadeln var ju faktiskt kreativ. Inget liknande har någonsin skådats, den är definitivt unik.
För mig, som ogillar just denna "typ" ombyggnad, ser jag inget positivt mer än att den som behöver en extramotor kan köpa en för 14 000...Sadeln var ju faktiskt kreativ. Inget liknande har någonsin skådats, den är definitivt unik.
Det positiva är väl att den faktiskt ser väldigt påkostad ut, allt verkar rent och prydligt.
I slutet på 60-talet fanns en kille i Göteborg (tror han var med i "Hising Island MC") som hade en Traja med en fjädrad gocart-sits monterad. Inte helt lik, men tanken (som i "tänka") var liknandeSadeln var ju faktiskt kreativ. Inget liknande har någonsin skådats, den är definitivt unik.
Det positiva är väl att den faktiskt ser väldigt påkostad ut, allt verkar rent och prydligt.
Jag körde bara 10 minuter ljud medans ögonen försökte fokusera på bilden och få ett hum om vad jag såg på.Måste man lyssna på hela tiotimmarsklippet eller räcker det med 2-3 timmar?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|