ÄR väl ändå bättre än mycket annat som folk satt kapen i. Och de har ju inte slaktat nån vettig hoj.View attachment 476007
Vem tyckte att det här var ett rimligt bygge?
ÄR väl ändå bättre än mycket annat som folk satt kapen i. Och de har ju inte slaktat nån vettig hoj.View attachment 476007
Vem tyckte att det här var ett rimligt bygge?
Aha, ett bratster bobster projekt. Jag åker och handlar kapskivor och sånt. Har Biltema avgasbandage och sån därna fin dubbelykta?Inte Blocket, men väl något för den som vill en gammal hoj som är ny
For Sale: A Brand New 1981 Yamaha SR500 Still In The Factory Crate
Interestingly this is the second time we've featured a 1981 Yamaha SR500 that is still brand new in its original factory crate in the past 12 months, sosilodrome.com
View attachment 475998
Nääää, den har fula fälgar.Inte Blocket, men väl något för den som vill en gammal hoj som är ny
For Sale: A Brand New 1981 Yamaha SR500 Still In The Factory Crate
Interestingly this is the second time we've featured a 1981 Yamaha SR500 that is still brand new in its original factory crate in the past 12 months, sosilodrome.com
View attachment 475998
Tycker "återvändaren" som kom runt -90(?) är snyggast med 18" ekrat både fram och bak. Tyvärr med ännu lägre effekt, om jag minns rätt.Nääää, den har fula fälgar.
Problemet är att de anpassades för tyska marknaden. Därav låg effekt.Tycker "återvändaren" som kom runt -90(?) är snyggast med 18" ekrat både fram och bak. Tyvärr med ännu lägre effekt, om jag minns rätt.
Morbror borrade upp sin till ca 530 ccm, högkompkolv och lite annat. Reggade om den som 400. Försäkringarna gick som bekant på kubik då, så det var ju gynnsamt...Problemet är att de anpassades för tyska marknaden. Därav låg effekt.
Men, www.kedo.de har lösningen på problemet
Min 91:a puttrar man runt fint på utan att skräma någon på landsbygden, skön omväxling från bankörning.
The magic word combo....
"Påbörjat bobber objekt, vissa delar lackade mattsvart. Fullt fungerande när den plockades ner. "
Jag får ont precis överallt efter blott 25-30 mil på de där småglidarna.
Haha ?
Denna la jag upp här i tråden när den kom ut för 49 000:-
Det är en 1:a generationens Speed Triple som var gravt överprisad.
Den klättrade sakta nedåt i pris genom veckorna. 39', 29', 25', 19' men förblev osåld.
Nu gick den upp igen till 39 900 :- ?
Nu går den säkert iväg.... ?
Sista Speed Tripplen som ser bra ut.Haha ?
Denna la jag upp här i tråden när den kom ut för 49 000:-
Det är en 1:a generationens Speed Triple som var gravt överprisad.
Den klättrade sakta nedåt i pris genom veckorna. 39', 29', 25', 19' men förblev osåld.
Nu gick den upp igen till 39 900 :- ?
Nu går den säkert iväg.... ?
Den där såg jag också, satt och drömde mig tillbaka till när man var 25 och åkte runt på en sån där. Hade den i många år och var så jäkla nöjd. Bankörningar, Lelleträffen, turer med flickvännen... Hm man kanske borde...
Alltså! 50 papp är inte mycket pengar. Om man ens funderar på att köpa så är man redan där.Den där såg jag också, satt och drömde mig tillbaka till när man var 25 och åkte runt på en sån där. Hade den i många år och var så jäkla nöjd. Bankörningar, Lelleträffen, turer med flickvännen... Hm man kanske borde...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|