Visst ja, glömde den vissna klyschan?Mest spännande är att han skulle köra ihjäl sid DirEKt på en sådan grym maskin ...
Visst ja, glömde den vissna klyschan?Mest spännande är att han skulle köra ihjäl sid DirEKt på en sådan grym maskin ...
Inte reggad?
Jo, nog finns den.Inte reggad?
848S finns inte.
Är du säker, eller menar du 848 Evo?Jo, nog finns den.
Inte så vanlig, men den bör ju vara reggad, men kanske inte påställd?
Kanske, men jag har sett några benämnas 848S på utländska försäljningssidor.Är du säker, eller menar du 848 Evo?
Ser nästan färdig ut, nummerplåten på rätt ställe och fått ekerhjul:
(Funkar inte att ladda upp bild just nu)
För 9.000 spänn.
Nej, 1098S / 1198S finns men lillasyster finns bara som 848 eller 848 Evo (med Öhlins bak).Jo, nog finns den.
Inte så vanlig, men den bör ju vara reggad, men kanske inte påställd?
... och tvångsmatad motor. Tvångsmatad med grus.Ser nästan färdig ut, nummerplåten på rätt ställe och fått ekerhjul:
(Funkar inte att ladda upp bild just nu)
För 9.000 spänn.
"Flyttsak" brukar oftast avse hur något kommit in till Sverige och att det är registrerat med vissa undantag.
Här dock något för den som vill ge sig in i flyttbranchen. Med bakvänt framdäck.
"Flyttbuss för A-körkort" kan vara en helt ny och oexploaterad nisch.
Varför kan jag inte ladda upp bilder längre?
Som bonus får @Chronic ett seizure när han ser gaffeluppsticket.... och tvångsmatad motor. Tvångsmatad med grus.
Aha, tack för förklaringen.Nej, 1098S / 1198S finns men lillasyster finns bara som 848 eller 848 Evo (med Öhlins bak).
S är ett påhitt för att det är ditsatt en Öhlin bak, 2008 fanns inga EVO.
Det är Ducatis sätt att ange den lite dyrare varianten av vissa modeller och nu när den här säljaren satt dit en Öhlinare så tycker han det är en S.
Men det är en väldigt trevlig modell och går utmärkt på bana, även om ett par kugg upp bak är nödvändigt på svenska banor utom möjligen de med evighetslånga rakor.
Jag brukar skämtsamt säga att min 900SS är en 900SSS eftersom den fått en Öhlinare bak.Aha, tack för förklaringen.
Det sprider lite ljus över missuppfattningen, och fenomenet kanske kommer från fler som har uppgraderat några komponenter, och sedan "dekaltrimmat" den?
Foto del giorno: Ducati 848 S Corse - Motoblog
Ringraziamo Roberto del Ducati Club Lecce per le immagini delle sua Ducati 848 trasformata in 848 S Corse, mai ovviamente prodotta da Ducati. Queste le modifiche apportate: livrea S Corse come la sorella maggiore ma con serbatoio volutamente lasciato rosso per differenziarla; scarico Termignoni...www.motoblog.it
Men då hade du förklaringen, den finns egentligen inte.
Den kan ju ge bosse-I lite tips!View attachment 483211
Jag var lite tveksam till att verkligen lägga upp bild på denna, men...
Hade jag bott närmare så hade den fått följa med hem!Ser nästan färdig ut, nummerplåten på rätt ställe och fått ekerhjul:
(Funkar inte att ladda upp bild just nu)
För 9.000 spänn.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |