iceice
Gudomlig sporthojare
Risken är dock stor att man skrämmer bort alla.Jag kan sympatisera med iden om en slant swishad vid budgivning.
Då slipper man kanske en del idioter.
Risken är dock stor att man skrämmer bort alla.Jag kan sympatisera med iden om en slant swishad vid budgivning.
Då slipper man kanske en del idioter.
Nån med öppen hjälm och skägg!View attachment 503327
'Vågar du känna vinden i håret' undrar dom.
BeVas verkar inte känna till att det finns en hjälmlag i Sverige sedan 1975 där det krävs skyddshjälm när du kör motorcykel.
View attachment 503327
'Vågar du känna vinden i håret' undrar dom.
BeVas verkar inte känna till att det finns en hjälmlag i Sverige sedan 1975 där det krävs skyddshjälm när du kör motorcykel.
"Med extrautrustning som gör varje tur till en ren njutning"
Det vet du om du varit där....."Med extrautrustning som gör varje tur till en ren njutning"
"Utrustning: Allmänningsvägen 65"
På vilket sätt bidrar fastigheten på den adressen till njutningen???
Skönt att packboxen läker sig själv, slippa byta!Vet inte att denna vart med i tråden:
Honda VF400 F
View attachment 503335View attachment 503336View attachment 503337Honda VF400 F säljes i Luleå | Blocket
11500 kr - Touring - Luleå - Fin gammal hoj i gott bruksskick. Lätt, lättkörd och trevligt ljud i den lilla V4:an. Så gott som nya däck och drivpaket. Serva...www.blocket.se
Hål i dassväggen?"Med extrautrustning som gör varje tur till en ren njutning"
"Utrustning: Allmänningsvägen 65"
På vilket sätt bidrar fastigheten på den adressen till njutningen???
Säkert, men vad betyder det?
Inte i så bra skick att den är värd det begärda.
View attachment 503348
Honda CB1100R säljes i Järfälla | Blocket
85000 kr - Övrigt - Järfälla - Säljes på grund av flytt. Pris: 85.000 kronor. Inga byten. Hojen har nyligen passerat 3000 mil och har för länge sedan fått s...www.blocket.se
Men den får rivas helt för stollen har ju lackat ramen också.Nä, det var lite märkligt sätt att hantera en klassiker på.
Notera dock att det är first edition med 3/4-kåpa - alltså homologiseringsversionen som INTE skall ha jävla candylack och trams.
Den har ett värde utöver den vanliga standard 1100R som kom efteråt.
Och, nog kan den återställas...?
Tror nog att det är ett rätt okay pris för en speciell hoj...?
Jag går mot strömmen här. Jag är ingen puritan som måste ha den original. Jag vill ha rätt stuk. Jag vill ha rätta attribut. Jag vill ha hur man byggde om när det begav sig, bortsett från de värsta avarterna. Jag gillar denna variant mer än helkåpan. Accepterar modernare, utbytbara delar om funktionen är bättre.Inte i så bra skick att den är värd det begärda.
View attachment 503348
Honda CB1100R säljes i Järfälla | Blocket
85000 kr - Övrigt - Järfälla - Säljes på grund av flytt. Pris: 85.000 kronor. Inga byten. Hojen har nyligen passerat 3000 mil och har för länge sedan fått s...www.blocket.se
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |