Om några år så har dom alltid haft åsikten att vi ska gå med i NATO*När du hör den här signalen är det dags att vända blad*
Socialdemokraterna är rejält stora och tröga, som ett oljefartyg.
Men när de vänder kappan så går det så jävla snabbt, och de straffas aldrig för något, behöver inte ens förklara sig utan går bara vidare som ingenting har hänt.
Otroligt hur befolkningen accepterar detta om och om igen...
Lindberg är en klassisk regimförsvarare. Det spelar ingen roll vilken vändning han än behöver göra, sossarna ska försvaras.
*När du hör den här signalen är det dags att vända blad*
Socialdemokraterna är rejält stora och tröga, som ett oljefartyg.
Men när de vänder kappan så går det så jävla snabbt, och de straffas aldrig för något, behöver inte ens förklara sig utan går bara vidare som ingenting har hänt.
Otroligt hur befolkningen accepterar detta om och om igen...
Jämför SvD och Samnytt om Skellefteå-afrikanen
Vilken är sann och ärlig i sin intention, vilken ger bäst bild?
Vad sjukt det är när SvD/Schibstedt fejk newsar och Samnytt med Kent Ekeroth och lite andra halvkokon håller sig sakliga.
Det här är det första och största de gjort, detta är problemet för dem.Jag kan lyckligtvis inte läsa SvD så jag kan inte jämföra, men i stora drag, vad är deras take på att en 13-15 årig pojke försöker mörda och klär av en 9 årig flicka i en skogsdunge?
Pojkstreck?
Jag sparade den bilden. Ett lysande exempel på hur public service verkligen ser sin roll. Man ska utbilda pöbeln så de tänker rätt.Trevligt.
Och någon hade synpunkter på tonen hos Samnytt?
Beror helt på vilken kultur du tillhör.Nog för att jag är en dålig förlorare men det där är väl ändå över gränsen va?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|