Dagens stjärnskott på Bulten

Status
Ej öppen för fler svar.

Falafelbabianen

Pessimist (Leg)
Gick med
9 Dec 2003
Ort
i en kartong på botten av en sjö
Hoj
Honda VFR 03
Fan vad tråkigt för alla normala människor som använder den här vägen för att transprotera sig i sitt vardagliga liv...fast det kanske det inte finns någon som gör heller.

Du har inte heller varit där va?

Det ligger ett antal gigantiska grustäkter runt denna väg och det är extremt mycket tunga transporter under dagtid med grus/sten till alla byggen runt om i Stockholm.
Dagtid är det inget nöje att åka på den vägen...

I framtiden lär det bli bostadsområden runt denna väg och då är det roliga slut...

Har ni inte varit på vägen så ta en tur dit innan ni skriver något om hur det är där!
 

Falafelbabianen

Pessimist (Leg)
Gick med
9 Dec 2003
Ort
i en kartong på botten av en sjö
Hoj
Honda VFR 03
Det är jäkligt tråkigt de som har hänt på den såkallade bullten.

MEN!!!!!

Ååå andra sidan hör inte sådan körning hemma på allmänna vägar.

Ååå på din skrivelse så svarar jag:

Det räcker att en bor där enligt mig..

Och det kommer att hända fler olyckor på denna väg..
Ni som som kör där ska bara vara Jävligt glada att det inte drabbar någon utomstående..Så som att någon JÄVLA idiot på plastracer får ett barn till att fara illa på ena eller andra sättet..den dagen då det händer kommer jag inte ha nogon förståelse för folk som kör plastracer på allmänna vägar över huvod taget..

JAG, bara säger det innan resten av hela sveriges icke plast idiotkörade befolkning rasar om det..

TA EN RACELICENS & LÄR ER KÖRA PÅ BANA PÅ RIKTIGT..eller ni är för dåliga för det??

ÅÅÅååå åter igen..det är jäkligt ttråkigt det som har hänt där nu denna gången..igen...

Så där ja - det där löser nog problemet!
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Farligaste är alla små hantverkarbilar som genar i kurvorna. Bogesund är betydligt farligare.

Jag kan tycka att Bulten rent utav är lämplig för det som sker där. Synd att någon går sönder dock.


Försök ta hjälp av flashback så kanske föraren kommer fram, här gnäller bara alla på rutin utan riktig vilja att förändra något.
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Så där ja - det där löser nog problemet!

Neee det löser inte problemet, MEN, det bevisar att det inte bara finns sånna som du(som tydligen skiter i allt & tar lagen i egna händer)..Och får andra som jag till att tänka till..

Sen var det någon annan som sa att närmsta racing bana var 20 mil bort..Åååå va fan är 20 mil i dagen läge??
Det är många som liger & harvar 20 mil i mina krettsar bara för att få träna / tävla i enduro..¨så varför skulle inte ni plastnisar kunna det.??

Fråga han Swede eller vad han nu heter som står för denna sight om hur det är att vara ricenisse...
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Det räcker att en bor där enligt mig..

Fortsätt gärna skriva om sånt du inte kan något om... det gör dig säkert väldigt poppis.

Det bor INGEN där folk väljer att köra snabbt!

Inget försvar till olyckorna eller "racekungarna" utan bara konstaterar faktum.

Jag har skrivit det förr och jag kan skriva det igen, det är med livet som insats som man kör där onsdagkvällar och helger med ok väder. Näst sist jag körde där så fick jag möte av en merca s-klass i en högersväng... han hade hela högra hjulparet på mittlinjen och då resten av "lilla" bilen i mitt körfält... detta var den ganska tighta kurvan efter fotokurvan i riktning mot Rosenhill.

Sen att man mött 200+-idioter där vid fint väder ger bara avsmak.
 

Asplind

Hojåkare i vila, numera Fotograf
Gick med
25 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1
Lägger upp en liten bild här som ja tycker passar:
 

Bifogat

  • 20100606_0345.jpg
    20100606_0345.jpg
    239 KB · Visningar: 806

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Neee det löser inte problemet, MEN, det bevisar att det inte bara finns sånna som du(som tydligen skiter i allt & tar lagen i egna händer)..Och får andra som jag till att tänka till..

Sen var det någon annan som sa att närmsta racing bana var 20 mil bort..Åååå va fan är 20 mil i dagen läge??
Det är många som liger & harvar 20 mil i mina krettsar bara för att få träna / tävla i enduro..¨så varför skulle inte ni plastnisar kunna det.??

Fråga han Swede eller vad han nu heter som står för denna sight om hur det är att vara ricenisse...

på något vis så tappade jag all tilltro att du egentligen hör hemma på detta forumet.
sök upp dina egna, på "jag är gnällig och vill lägga mig i allt som alla andra gör för jag har inget eget liv" forumen som finns därute.
eller kanske "här snackar vi skit utan att ha koll" forumen.
patetiskt !
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Tråkigt att höra.
Tråkigt att man inte blir överraskad alls.



Inte helt korrekt va?

Skulle vilja påstå att det är ganska korrekt där folk bombar... i slutet/början av sträckan där det fortfarande finns boende har jag inte sett av något bombande.
 

njelger

Guest
Skulle vilja påstå att det är ganska korrekt där folk bombar... i slutet/början av sträckan där det fortfarande finns boende har jag inte sett av något bombande.

De kanske inte kör 200 men nog finns det många som håller väl över 70 i "bebodda trakter"?
 

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Skärpning!

Kan ni/vi inte fokusera på att hitta den som prejade en kille av vägen så att denne kanske aldrig mer kan köra mc, ISTÄLLET för att glida in på för eller emot rätten att köra som man vill, var som hellst.

Ta nu kontakt med alla era "fotagrafkompisar" och försök att identifiera föraren, det MÅSTE ju ha varit någon som fick med han på bild!


Skippa pajkastandet nu!!!
 

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Ta nu kontakt med alla era "fotagrafkompisar" och försök att identifiera föraren, det MÅSTE ju ha varit någon som fick med han på bild!


!!!

jag o killen såg en kille (2 onsdagdagar i rad) i skogis, svart hoj, ev en r1, med svart ställ åkandes fram och tillbaka utan skylt. Håller ögonen öppna längst vägarna.

Hoppas på snabbt tillfrisknande!
 

Falafelbabianen

Pessimist (Leg)
Gick med
9 Dec 2003
Ort
i en kartong på botten av en sjö
Hoj
Honda VFR 03
Kolla bilderna som lagts upp - Med stor sannolikhet har fotografen bilder där man kan se regnummer och om nyckel sitter i låset.

Det måste finnas andra som sett något eller de som har en god idé om vem det kan vara och de måste berätta för polisen så de har något att börja nysta på!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top