GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ja det stämmer braNu vet ju jag att det ej var mc doktorn som körde så fort utan en inhyrd ex-superbikeförare. Men jag vill ändå gratulera till tredjeplatsen
Tack själv! Nu blir det en kall![]()
Ja det stämmer braNu vet ju jag att det ej var mc doktorn som körde så fort utan en inhyrd ex-superbikeförare. Men jag vill ändå gratulera till tredjeplatsen
Tack själv! Nu blir det en kall![]()
Jah jah jah.
Tack till tiiim osv. osv. osv.
Jag vill oxå gratulera Doktorn till tredje platsen.Nu vet ju jag att det ej var mc doktorn som körde så fort utan en inhyrd ex-superbikeförare. Men jag vill ändå gratulera till tredjeplatsen![]()
Hmm tja vad ska man säga, den ropar mitt namn![]()
Det gick rätt fort där på slutet![]()
Är hemligheten bakom att köra riktigt, riktigt fort att se illa?![]()
Grattis till pallplaceringen, grymt snyggt kört!![]()
Nu vet ju jag att det ej var mc doktorn som körde så fort utan en inhyrd ex-superbikeförare. Men jag vill ändå gratulera till tredjeplatsen![]()
Deltaga och ta oss runt?!?! Vi tog 9 poäng så vi deltog inte bara!Tackar![]()
Härligt kört själv, viktigaste är att deltaga och ni tog er runtDessutom var det härligt väder och allt gick nästan vägen.
Vårat huvudmål var att slå dAmP och Delta, nu ligger vi 2:a i serien bara 4p efter Delta
Jag körde ju jettefort![]()
, den sk inhyrda SBK föraren fick betala som alla andra.
Den här gången åkte vi faktiskt in i depån för egen maskin, men vi fick faktiskt åka lite bärgningsbil den här gången också...![]()
Snart kommer vår filmracerapport, där kan ni se hur det gick för oss.
Deltaga och ta oss runt?!?! Vi tog 9 poäng så vi deltog inte bara!![]()
Kolla www.mylaps.com ni blev 2:a eftersom HET körde utom tävlan i REC.![]()
Du var inte ensam om det, låg trea i en grupp som kom ifatt safety, de två hojarna före mig gick om då SC låg långt ute till vänster ner i Liton, dom började accelerera och då tänkte jag "vafan, har dom sett nån skylt från bilen eller?" Beslutade mig för att hänga på och det kostade oss ett varv...Oh sorry![]()
Fakk!! nu känns mitt Xtra straffvarv surt eftersom jag körde om SC, om inte men hade funnits skulle vi ha vunnit.
Men HET vann ju och stod överst på pallen det är det som räknas, poäng hit eller dit spelar mindre roll.
Några bilder från söndagen
Bilderna kommer att läggas ut på min hemsida vid senare tillfälle..nu är det semester![]()
Var det ni som vi fick lifta till macken med? STORT TACK!Fick nästan lite dåligt samvete för det inlägget när vi stannade hos er när ni stod och viftade efter vägen.
Ska inte upprepa den frågan inför Anderstorp.
Trist att ni inte fick slutföra racet.
Men ni vinner garranterat priset för årets Fightingspirit.
Har nog aldrig varit med om att se ett gäng ha så mycket oflyt men ändå hålla humöret uppe och inte ge upp!![]()
Var det ni som vi fick lifta till macken med? STORT TACK!Vi har pratat lite om att fixa spons från Kåren/Falck
![]()
Lite trist att vi inte fick ta målflagg, men ibland har man flyt, ibland inte. Vi har lite ihopsnickrande av hoj att ta itu med innan Anderstorp, men förhoppningsvis så ska vi ta målflagg då![]()
OK, då är jag med!Ja det var vi som gav er lift till macken.
Är man utom tävlan ska man väl inte ha någon pokal heller?![]()
Ge fan i att tafsa på min pokal!![]()
Vi valde att låta poängen gå vidare ner i fältet av skälet att vi inte ville påverka serieställningen såhär i slutet av säsongen. Målet med helgen var att vår mekaniker ville rejsa lite, då är inte poängen så viktig.
Men en pokal är fan så viktigt.![]()
Jag är bara bitter för att jag inte fick rejsa.![]()
Pokal nummer 17 i karriären blev dyr, jag måste åka till IKEA och köpa en ny bokhylla påstår min frun![]()
Varför ska ett NEC-team ha pokal i ett REC-race?
För att frun ska få en ny hylla
Ed:Vad är alla idolbilder, jag såg flera som fotade.
Varför ska ett NEC-team ha pokal i ett REC-race?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |