Ge fan i att tafsa på min pokal!![]()
För att frun ska få en ny hylla
Ed:Vad är alla idolbilder, jag såg flera som fotade.
du hittar NEC-rejsbilder på www.jkay.se
För att frun ska få en ny hylla
Ed:Vad är alla idolbilder, jag såg flera som fotade.
du hittar NEC-rejsbilder på www.jkay.se
Vem bryr sig om dom![]()
Publiken skriker efter REC bilder![]()
![]()
Vem bryr sig om dom![]()
![]()
Jajajaja!!! Jag sitter och är såååå bländad av ditt hollywoodsmajl så det tar TID!!!![]()
![]()
Vi är inget NEC-team, förväxla inte oss med HET. Vi är HET senior team. Det är stor skillnad.
Pokal nummer 17 i karriären blev dyr, jag måste åka till IKEA och köpa en ny bokhylla påstår min frun![]()
Följer det med sexkantsnyckel när man köper ny hylla till frun på IKEA?![]()
Hurså? Din sambo har väl hylla så det räcker?![]()
Vi är inget NEC-team, förväxla inte oss med HET. Vi är HET senior team. Det är stor skillnad.
Vi valde att låta poängen gå vidare ner i fältet av skälet att vi inte ville påverka serieställningen såhär i slutet av säsongen. Målet med helgen var att vår mekaniker ville rejsa lite, då är inte poängen så viktig.
Varför ska ett NEC-team ha pokal i ett REC-race?
Men det kan väll inte vara så svårt för er mek att hitta ett team att köra i? Jag kan inte förstå varför ni som i ärlighetens namn inte har i Rec att göra måste köra där? Att få kliva upp på pallen och ta imot jublet är få förunnat och jag tycker ganska synd om dom som nu kom fyra fast som egentligen kom trea poängmässigt. Om man nu ska köra utan tävlan som ni nu gjort får man väl göra det hela vägen eller![]()
björn
Vi valde att låta poängen gå vidare ner i fältet av skälet att vi inte ville påverka serieställningen såhär i slutet av säsongen.
Hur är egentligen "team" definierat i reglementet? Kan man ta över namnet från ett team som gått bra tidigare och då få en fribiljett till NEC?I själva verket var det egentligen bara de som kört förra året och placerat sig bra som skulle ha fått köra i NEC.
Det är många som tycker saker, men det är klart att både vi och Roger (meck) vill ha pokal när man kör bra.
Det är faktiskt som så att REC inte är en rookie-klass i år. Det var aldrig tänkt som en ren rookieklass. I själva verket var det egentligen bara de som kört förra året och placerat sig bra som skulle ha fått köra i NEC. Team som Dynamate med Jimmy Lindström borde alltså ha kört REC i år.
Det kanske är på sin plats med en regeländring tills nästa år, men tills dess tänker inte jag skämmas för att jag har åkt REC i år. Det är ju kul o köra och när jag väl är iväg en helg kör jag gärna så mycket som möjligt.
Stor skillnad![]()
Samma hoj.
2 förare är samma.
Så 75% av teamet är samma ..... skulle kalla det liiiiten skillnad.
Får REC team köra i NEC utanför tävlan om plats finnes?![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |