Han var senast aktiv på forumet 21,08 idag.Så jag tror inte att det va han.Hygglo skrev:Hoppas inte det....För då kanske han kraschat hojen som jag vill vinna på filmbeställningen...ååå de e inte bra....
För å slippa gissningar på OM det är han så hoppas jag han skriver en snutt här....
Nr:18 skrev:DÅ KANSKE DU KAN TALA OM VAD DU MENAR SÅ ATT DET INTE KAN MISSFÖRSTÅS!!
Ninjaboy skrev:Knappast polisens fel att han bryter lagen och det är faktiskt deras jobb att se till att vi följer den.
Pejo skrev:Eller så kan man se det som att polisen stressade honom av vägen.
Nr 18 skrev:Polisens fel? Kan man alltid skylla på polisen? Har man inget eget ansvar för sina handlingar? Killen gör det dåliga valet att dra snuten, då måste han ta med i beräkningen att det kan gå illa. Synd om hans anhöriga som får ett dödsbud...
Kanske förklarar varför han var jagad oxå.Ändå tråkigt när människor dör,han har ju varit nån mammas lilla gosse nån gång han oxå.Kanske har barn m.m.Oops skrev:Han körde ju tydligen en stulen cykel.
Hur ställer ni er till det, alla ni som vill koka mctjyvar i olja?
ktmjacke skrev:Kanske förklarar varför han var jagad oxå.Ändå tråkigt när människor dör,han har ju varit nån mammas lilla gosse nån gång han oxå.Kanske har barn m.m.
Läs igen så kanske du hajar att jag menar att EN tjyvs död inte drabbar honom hårdast,det finns alltid andra som får lida oxå.Kanske e därför vi inte har dödsstraff på stöld i det här landet,men du verkar ju villig att återinföra det o dessutom agera bödel,fine,det får stå för dig. En som iaf tycker att det är tråkigt när folk dör.pidda skrev:OM han stulit cykeln och OM han försökte köra ifrån polisen får han skylla sig själv. Jag tycker inte det minsta synd om tjuven. Hade han inte kört ihjäl sig skulle jag gärna prylat upp honom.
Han hade säkert någon sorglig bakgrund men jag kan också dra snyfthistorier om det bara är det.
Synd om ambulanspersonalen som skall ta hand om skiten och synd om samhället som skall pröjsa för något som alla får lära sig. Stjäl inte, smit inte och kör inte för fort!
Well, hade han snott hojen finns ju risken att han saknade körkort också. Vems fel är det då? Han som inte låst sin hoj tillräckligt bra så den belv stulen, kanske?LillOrvar skrev:Visst, men det var inte därför han var jagad, det var på grund av trafikbrott, att hojen var stulen kom man på långt senare.
Brottet som gjorde att de hetsade livet ur honom var, just det ETT TRAFIKBROTT!
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=307926&previousRenderType=2
Får väl hoppas att de verkligen är så satans DUKTIGA och ALDRIG gör FEL i trafiken....de där "moralisterna". Lätt att kritisera andra hela tiden om att man minsann ska göra så och så. Sen likväl så kör de själva inte som lagen föreskriver jämt och ständigtRavetrancer skrev:fy fan va tragiskt detta var
Kan ni inte sluta gaffla massa skit i denna tråd som att han får skylla sig själv etc.
Hade det vart din bästa polare hade du då bara sagt, han får skylla sig själv???
Tänk lite era förbannade idioter, så jävla trött på erat sketna moralsnack om hur duktiga ni minsann är!!!!!!
Man gör inte alltid rätt val i livet och då kan det gå så här, men att han får skylla sig själv låter så jävla kallblodigt, som om ni var helt störda!!! Så ger er för fan !!!!
Lider med hans anhöriga o vänner, må han ha det bra där han är nu.
ktmjacke skrev:Läs igen så kanske du hajar att jag menar att EN tjyvs död inte drabbar honom hårdast,det finns alltid andra som får lida oxå.Kanske e därför vi inte har dödsstraff på stöld i det här landet,men du verkar ju villig att återinföra det o dessutom agera bödel,fine,det får stå för dig. En som iaf tycker att det är tråkigt när folk dör.
Ja tydligen,o det e jag glad för.pidda skrev:Vi tycker olika och det är okej för mig.
Vem har framhållit sig själv som duktig i denna tråd?Ravetrancer skrev:fy fan va tragiskt detta var
Kan ni inte sluta gaffla massa skit i denna tråd som att han får skylla sig själv etc.
Hade det vart din bästa polare hade du då bara sagt, han får skylla sig själv???
Tänk lite era förbannade idioter, så jävla trött på erat sketna moralsnack om hur duktiga ni minsann är!!!!!!
Man gör inte alltid rätt val i livet och då kan det gå så här, men att han får skylla sig själv låter så jävla kallblodigt, som om ni var helt störda!!! Så ger er för fan !!!!
Lider med hans anhöriga o vänner, må han ha det bra där han är nu.
LillOrvar skrev:Visst, men anledningen till jakten var ett trafikbrott!
ktmjacke skrev:Tidpunkten på denna händelse tyder ju på att hojen troligtvis var ganska så nystulen.Men bara för att det står att ett fordon var stulet behöver det ju inte va tjyven själv som körde.Vid en annan tid på dygnet kan det ju lika gärna vara en presumtiv köpare som är ute på en provtur o kör för fort o gör det dåliga valet att inte stanna för polisen.Har själv börjat nåt hojköp med att testa prylarna innan man börjat kolla upp papper m.m.Nuförtiden e man ju lite klyftigare o skulle kolla den biten först.Det finns nog många som sitter o åker på/i stulna hojar,bilar,båtar m.m utan att veta om det.Ganska lätt att chassiändra vissa fordon.
Har du läst inlägget överhuvudtaget????Står ju precis att det inte var så troligt.Maxxi skrev:Vem provkör en hoj som man funderar att köpa kl 4 på natten?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|