DanTheMan BoMBAR Bogesundsvägen i helhet *film*

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
Freddola skrev:
2551162 Då vill jag se dig göra en film där det går snabbare, eller från någon annan som tkr likadant.


Tänk dig för.....kan ju vara någon som tar dig på allvar....

/J
 
Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mr.PB skrev:
2551174 Riktigt bra kört danne:tummenupp
grym film och knip keft alla moraltanter som tror att dom gör det bättre själva:mad:

Vi tror ingenting. Vi har tillräckligt med sunt förnuft att vi inte gör samma sak.
Jag litar inte på en jävel i trafiken och det kan hända vad som helst, så varför späda på ödet ännu mer?

Att köra fort är porrigt värre och man får en kick utav det, men på väl valda ställen är bättre. Men hey, folk lever som de vill. Danne har jag redan pratat med om detta och du vet att jag tycker du är en förbannat trevlig karl, men inte hyllar dig eller de andra killarna för eran körning. Kör med insidan och kör inte ihjäl er förhelvete.
 

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Motala
Hoj
-
Bikerbitch skrev:
2551251Kör med insidan och kör inte ihjäl er förhelvete.

Dom har valt att köra med livet som insats... skulle det gå åt skogen är det bara hoppas att ingen oskyldig ryker med...

Är det bara den som valt det själv tycker jag inte att det är så jävla mycket att bry sig om!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
gixxermf skrev:
2551272 Dom har valt att köra med livet som insats... skulle det gå åt skogen är det bara hoppas att ingen oskyldig ryker med...
Är det bara den som valt det själv tycker jag inte att det är så jävla mycket att bry sig om!

Bry sig och bry sig. Som jag sa, alla lever sina egna liv. Men om alla vill ha höjda premier och försäkringar är det väl upp till dom. Jag ser hellre att de sjunker och att motorcyklisterna får ett hyffsat rykte.
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
gixxermf skrev:
2551272 Dom har valt att köra med livet som insats... skulle det gå åt skogen är det bara hoppas att ingen oskyldig ryker med...

Är det bara den som valt det själv tycker jag inte att det är så jävla mycket att bry sig om!

Eftersom diskussionen börjat bli lite "moralpredikningar" så tänkte jag hänga på lite.

Vad tror du skulle hända om tex 75 % av alla de som du just räknat upp skulle omkomma i singelolyckor? Den nya trafikförsäkringen är en direkt följd av att det. Kom inte och påstå att det inte rör dig, för det gör det vare sig du vill eller inte.

/J
 

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Motala
Hoj
-
VR-8 skrev:
2551288 Eftersom diskussionen börjat bli lite "moralpredikningar" så tänkte jag hänga på lite.

Vad tror du skulle hända om tex 75 % av alla de som du just räknat upp skulle omkomma i singelolyckor? Den nya trafikförsäkringen är en direkt följd av att det. Kom inte och påstå att det inte rör dig, för det gör det vare sig du vill eller inte.

/J

Förklara hur det rör mig?
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Rocky skrev:
2550837 Någon som kör fortare än dig.



Nej.

Shit va cool du är.

All respekt till DTM, det går fort. Inget snack. Men det är inga övermänskliga hastigheter.
 

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Ort
Norrland
Hoj
Aprilia
Äger man en måtåsykel måste man vara outlaw, hur häftigt vore det annars? Ryktet måste ju leva vidare annars vore det ju inte lika macho ;)
 

VR-8

Fabrikör Mr.J
Gick med
16 Nov 2004
Ort
Halmstad/Skedala
Hoj
Aprilia, KTM, Suzuki
gixxermf skrev:

Ok.........eftersom du inte kör en meter på gata så rör detta inte dig..........ber om ursäkt.

Edit: Tyvärr innebär ju inte detta att jag har fel, för det rör alla som kör sporthojar på allmän väg. Vare sig de vill eller inte.......

/J
 
Last edited:

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Rocky skrev:
2551365 Äh orka............... ja han kör jettesnabbt.:rolleyes:

Jag tänkte bara eftersom du verkar tro att tempot som hålls är nått helt enormt. Du kanske aldrig har kört där, vad vet jag, men jag vet vilket tempo jag brukar hålla där och det är högre..... Jag bara säger som det är, förlåt om jag spräcker dina illusioner.
 

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Hemma.......
Hoj
V-Rod
OLJEKYLD GSXR skrev:
2551371 Jag tänkte bara eftersom du verkar tro att tempot som hålls är nått helt enormt. Du kanske aldrig har kört där, vad vet jag, men jag vet vilket tempo jag brukar hålla där och det är högre..... Jag bara säger som det är, förlåt om jag spräcker dina illusioner.

Nej här spräcks inga illusioner inte, och tempot är inte övermänskligt på nåt sätt det finns mycket att fila på där.

Vad har du själv kört på för tid?




Har själv med min lilla tjejcykel rastat både en och annan forummedlem på literhoj, dock inga exakta tider.
 
Last edited:

gixxermf

NRT
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Motala
Hoj
-
VR-8 skrev:
2551311 Ok.........eftersom du inte kör en meter på gata så rör detta inte dig..........ber om ursäkt.

Edit: Tyvärr innebär ju inte detta att jag har fel, för det rör alla som kör sporthojar på allmän väg. Vare sig de vill eller inte.......

/J

Om det är för premierna du tänker på så är det ju bättre att dom kör ihjäl sig än blir skadade och mjölkar f-bolagen på pengar för skadan!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top