VR-8
Fabrikör Mr.J
Freddola skrev:2551162Då vill jag se dig göra en film där det går snabbare, eller från någon annan som tkr likadant.
Tänk dig för.....kan ju vara någon som tar dig på allvar....
/J
Last edited:
Freddola skrev:2551162Då vill jag se dig göra en film där det går snabbare, eller från någon annan som tkr likadant.
Mr.PB skrev:2551174Riktigt bra kört danne![]()
grym film och knip keft alla moraltanter som tror att dom gör det bättre själva![]()
Bikerbitch skrev:2551251Kör med insidan och kör inte ihjäl er förhelvete.
gixxermf skrev:2551272Dom har valt att köra med livet som insats... skulle det gå åt skogen är det bara hoppas att ingen oskyldig ryker med...
Är det bara den som valt det själv tycker jag inte att det är så jävla mycket att bry sig om!
gixxermf skrev:2551272Dom har valt att köra med livet som insats... skulle det gå åt skogen är det bara hoppas att ingen oskyldig ryker med...
Är det bara den som valt det själv tycker jag inte att det är så jävla mycket att bry sig om!
VR-8 skrev:2551288Eftersom diskussionen börjat bli lite "moralpredikningar" så tänkte jag hänga på lite.
Vad tror du skulle hända om tex 75 % av alla de som du just räknat upp skulle omkomma i singelolyckor? Den nya trafikförsäkringen är en direkt följd av att det. Kom inte och påstå att det inte rör dig, för det gör det vare sig du vill eller inte.
/J
gixxermf skrev:2551295Förklara hur det rör mig?
Rocky skrev:2550837Någon som kör fortare än dig.
Nej.
VR-8 skrev:2551301Du kör inte på gatan? Bara bana?
/J
gixxermf skrev:2551307ja...
EBS skrev:2551302Shit va cool du är.
EBS skrev:All respekt till DTM, det går fort. Inget snack. Men det är inga övermänskliga hastigheter.
EBS skrev:2551302
All respekt till DTM, det går fort. Inget snack. Men det är inga övermänskliga hastigheter.
Rocky skrev:2551324Jag vet.![]()
Nej det är absolut inga övermänskliga hastigheter, men du kör inte fortare.![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:2551341Ska vi slå vad?
Rocky skrev:2551365Äh orka............... ja han kör jettesnabbt.![]()
OLJEKYLD GSXR skrev:2551371Jag tänkte bara eftersom du verkar tro att tempot som hålls är nått helt enormt. Du kanske aldrig har kört där, vad vet jag, men jag vet vilket tempo jag brukar hålla där och det är högre..... Jag bara säger som det är, förlåt om jag spräcker dina illusioner.
VR-8 skrev:2551311Ok.........eftersom du inte kör en meter på gata så rör detta inte dig..........ber om ursäkt.
Edit: Tyvärr innebär ju inte detta att jag har fel, för det rör alla som kör sporthojar på allmän väg. Vare sig de vill eller inte.......
/J
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X